מחיקת נתוני אשראי

מחיקת נתוני אשראי

אנשים רבים נתקלו במצב לא נעים, שבו הבנק מסרב להעניק להם הלוואה או לחילופין, מספק הלוואה בריבית גבוהה. כמו כן, אנשים רבים לא מקבלים אישור למשכנתא וחלקם אף לא זכאים למסגרת אשראי מהבנק. מדובר על בעיה לא פשוטה שרבים נאלצים להתמודד עמה, היות והבנקים מקבלים את כל ההחלטות האלו על סמך דירוג האשראי של הלקוח. למעשה, אך ישנה חברה שאוספת את כל המידע הפיננסי אודות כל אזרח ישראלי, ובהתאם לכך קובעת את דירוג האשראי שלו. לכן לא מעט אנשים נאלצים להתמודד עם דירוג אשראי שלילי, בגלל פשיטת רגל שהם עברו לפני שנים או הלוואה שלא הצליחו להחזיר בזמן. חשוב לדעת כי לא מדובר על גזירה משמים, אלא ניתן היום לפנות לחברה מקצועית ואמינה שמתמחה בתחום של מחיקת נתוני אשראי, על מנת ליהנות מדירוג אשראי גבוה יותר.

מחיקת נתוני אשראי – מה חשוב לדעת בנושא?

קודם כל, כדאי לדעת כי באפריל 2019 נכנס לתוקף החוק, אשר מסדיר את כל התחום של איסוף ועיבוד מידע פיננסי של אזרחים פרטיים בארץ. למעשה, ניתן לאסוף מידע פיננסי אודות אנשים פרטיים ממגוון מאגרים שונים, כגון לשכות האשראי השונות, בנקים, כונסי נכסים, הלשכה להוצאה לפועל ומסגרות חוץ בנקאיות. מידע זה מועבר לבנקים השונים, על מנת לדרג את רמת האשראי של כל אזרח ואזרח. ברוב הפעמים, הבנקים מבצעים הצלבה של הנתונים ממאגרים שונים, על מנת לאתר את ההתאמות. אך במידה וכל מאגר מדווח על נתונים שונים, הבנקים נאלצים לבצע החלטות שונות. לכן חשוב להיעזר בשירותיה של חברה שמתמחה בתחום, על מנת לעבור על הדוח הפיננסי שלכם, לאתר טעויות בדיווח ולוודא כי הדוח תואם את חוק נתוני האשראי החדש.

המידע באדיבות המרכז לאשראי צרכני

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה