האם זה מוסרי להשתמש בכתיבת עבודות אקדמיות

1549290-min

כל מי שצריך לכתוב עבודה אקדמאית מכיר את הדילמה. האם להתיישב ללמוד את כל כללי הכתיבה ולהתחיל באיסוף חומר או שמא להשאיר את המלאכה לאנשי מקצוע מנוסים המכירים טוב יותר את המלאכה וזה בעצם הדבר שהם מקצוענים בו ועל כן הם יבצעו את העבודה בצורה מהירה ומקצועית.

כאן עולה השאלה האם זה בכלל מוסרי לעשות דבר כזה? האם זה נכון והוגן לשכור את השירות של כתיבת עבודה מידי איש מקצוע כאשר למעשה מבקשים לראות את הכישורים של הסטודנט ואת הידע שלו. 

 

עבודה במחיר מלא

אז כאן חשוב להבדיל בין העתקת עבודה שנכתבה על ידי סטודנט אחר עבור עצמו לבין עבודה הנכתבת על ידי איש מקצוע עבור לקוח שמזמין ממנו את העבודה ואף משלם עליה.

עבודה מועתקת היא לא דבר מוסרי והיא לא הדבר הנכון המצופה מהסטודנט. אך אם מדובר בעבודה אותה קונה הסטודנט ומזמין אותה במיוחד עבורו והיא נכתבת ממש לצרכים האישיים של הסטודנט ע"י שירות כתיבת סמינריונים מיוחד, הרי ברור כי העבודה תהפוך להיות הנכס של הסטודנט ועל כן רבים טוענים כי כאן לא תהיה בעיה של חוסר מוסריות או חוסר יושר.

 

מי יכתוב עבורכם את העבודה?

אז מי יוכל לכתוב עבורכם את העבודה? כאן חשוב להכיר את האפשרויות העומדות לפנינו. יש לפנות לצורך הכתיבה אל איש מקצוע מתחום הכתיבה שיש לו את הידע ואת היכולת להעלות על הכתב את התכנים הרצויים בהתאם לכללים ועל פי הצורך והדגשים של העבודה הספציפית.

כדאי לראות עבודות קודמות של אותו איש מקצוע ולהתרשם מצורת הכתיבה כמו גם מרמת הכתיבה.

אפשר גם לקבל מידע מה היו הציונים של העבודות אותם הוא כתב והאם הוא אכן הכתובת הנכונה לכתיבת עבודה מקצועית.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה