גם אתם צריכים את השירות של עורך דין נוטריון לצרפתית

עורך דין נוטריון לצרפתית

תושבים רבים מוצאים את עצמם במצבים בהם הם נדרשים לחתימתו של עורך דין מוסמך, שמותר לו לפעול גם כעורך דין נוטריון בצרפתית, או בכל שפה אחרת. מציאות זאת מחייבת אותם להגיש מסמכים שונים, למוסדות, ארגונים, משרדים, בנקים, חברות וגם לבית המשפט, לאימות ואישור בארץ ובמדינות שונות לצורך תהליכי קבלה, רישום, לימודים, עבודה, קבלת ויזה, או אזרחות, וכמובן תהליכים משפטיים. מגזר נוסף, העושה שימוש בשירותים אלה ללא הרף הוא כמובן התחום העסקי, הכלכלי, הפיננסי והמסחרי, בהקשרים של ייבוא וייצוא, בנקאות וכל תחום אחר.

 שירותי נוטריון לצרפתית – שירות זמין לכולם

העלייה המבורכת מצרפת, היא אחת הסיבה הברורות והמובילות, לאותה דרישה בירוקרטית המשפיעה וגורמת לעלייה בביקוש לשירותי משרדי עורכי דין המתנהלים גם כעורכי דין נוטריוניים. מיותר לציין שרק עורכי דין אשר עברו את המבחן של משרד המשפטים ולשכת עורכי הדין בישראל והוסמכו רשמית לשמש גם נוטריון לצרפתית יכולים לטפל בבקשות ומצבים מהסוג הזה. חלק גדול מהם, גם הם עולים בעברם, והם דוברים את השפה ברמה של שפת אם, וביחד עם השליטה שלהם בשפה העברית הם נותני השירות הנכונים ביותר למשימה.

עורך דין המוסמך לשמש גם כעורך דין נוטריון, צריך להיות, קודם כל, עורך דין עם ותק של עשר שנים לפחות במשפטים, ובנוסף, נדרש ממנו לעבור מבחן הסמכה ייעודי של משרד המשפטים ולשכת עורכי הדין של ישראל.  רק לאחר שעבר את המבחן בהצלחה יורשה לנסח, לאשר ולאמת מסמכים המתאימים לדרישות הספציפיות של החוק כך שיהיו קבילים לכל הליך בירוקרטי ולרבות בתי משפט.

אזרחים ישראליים רבים שנרשמו ללימודים בצרפת, בין אם אקדמאיים ובין אם לאו, וכן, במדינות בהן השפה הצרפתית הינה השפה הנפוצה והרשמית נדרשים להציג ולהגיש מסמכים רלוונטיים המתורגמים ומאושרים על ידי עורכי דין נוטריוניים שהוסמכו לשמש כעורכי דין נוטריון לצרפתית ויכולים לנסח, לתרגם ולאמת את המסמכים הנדרשים. כל זאת כחלק מהליך הרישום והקבלה ללימודים במוסד.

איך תזהו עורך דין נוטריוני מוסמך על פי חוק

החוק קובע, כי רק עורך דין, שיש לו ניסיון מצטבר של עשר שנים לפחות, בתחום עריכת דין, יהיה זכאי ויוכל לקבל את הזכאות לגשת למבחן ההסכמה כנוטריון של משרד המשפטים ולשכת עורכי הדין של ישראל. במידה ועבר את המבחנים בהצלחה יוסמך לתרגם, לנסח ולאמת את המסמכים שנדרשים כנוטריון מוסמך.

תוספת ההסמכה כנוטריון הוכחה כמשמעותית, בנוסף לתואר המקצועי של עריכת הדין, ומהרגע שעורך דין הופך להתנהל גם כעורך דין נוטריון, מאפשר הדבר, הגדלת הגיוון ותחומי העיסוק שלו ושל מערך הלקוחות הנוכחיים והאפשריים. כדאי לזכור שהתשלום על שירותי עורך דין נוטריון לצרפתית, או כל שפה אחרת, נקבעים על פי חוק ואין לסטות מהם.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה