דירות למכירה

דירות למכירה

בכל עיר בארץ אפשר למצוא דירות למכירה, בשכונות שונות, ברחובות שקטים או סואנים ובאופציות רבות של גודל הדירות.

כל אדם שמעוניין לרכוש דירה חייב להקדיש חשיבה לפרמטרים החשובים לו ביותר, כמו לדוגמה דירת ארבעה חדרים כך שלכל ילד יהיה חדר משלו, או רחוב אשר קרוב לבית הספר, סביבת מגורים אשר נוח לצאת ממנה לכבישים הראשיים בבוקר, כדי להגיע בזמן לעבודה ועוד.

מגוון הדירות במשרד התיווך

בהתאם לכך, קל יותר למתווך להציע ללקוח דירות ספציפיות מתוך ההיצע הקיים ברשותו וכך הן יתאימו באופן מדויק הן ליכולות הכספיות והן לדרישות שלו.

אתר האינטרנט של משרד התיווך הוא אתר דינמי ובכל יום יורד מידע של דירות מסוימות כיוון שהן נמכרו ועולה מידע חדש על דירות למכירה שהתווספו למאגר הדירות, כולל תמונות אותנטיות של כל דירה. כדי למצוא את הדירה המתאימה, הלקוח צריך להיות עם היד על הדופק ולבחון מדי פעם מה קורה באתר המושקע.

קיימת סבירות גבוהה שבשלב מסוים הוא ימצא באתר את הדירה שחיפש, במיקום האולטימטיבי ובגודל הנדרש, מבחינתו הסבלנות השתלמה.

הגעה לדירה למכירה

המתווך והלקוח שמגיעים לדירה בוחנים אותה בקפידה, בודקים לבד או באמצעות בדק בית אם יש בה פגמים הנראים לעין כמו רטיבות ועובש, פגמים בחלונות, בעיה בניקוז או כל בעיה אחרת.

אם המחיר מתאים והדירה מוצאת חן בעיני הלקוח, הם מקדמים את הנושא על ידי הכנת חוזה וסגירת כל הקצוות כמו לדוגמה, מועד הפינוי, אופן חלוקת התשלומים, סגירת מידית של המשכנתא הקיימת בדירה וזאת מתוך התשלום הראשון שיעביר הקונה למוכר וסעיפים אקוטיים נוספים.

המתווך מסייע לשני הצדדים לחצות את הגשר ולהגיע להסכמות בכל הסעיפים והם יחתמו על החוזה.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה