קלנועית יד שניה – כדאי לרכוש מאדם פרטי או מחנות?

קלנועית

קלנועית היא כלי רכב לכל דבר, אם כי היא פחות מוכרת ממכוניות, ג'יפים, משאיות ואוטובוסים. השימושים העיקריים שלה הם בתנועה לטווח קצר בתוך יישובים כפריים כמו קיבוצים ומושבים, שם הם משרתים בעיקר מבוגרים שמתקשים בתנועה. המהירות מוגבלת לכ-12 קמ"ש ולכן קלנועית לא עולה על כבישים , והיא נחשבת לכלי בטוח במיוחד ולפתרון מצוין עבור מי שנזקק לנסיעה איטית למרחק קצר על בסיס קבוע. הטעינה מתבצעת באמצעות סוללה חשמלית ולכן צריך להקפיד על טעינה נכונה ותחזוקת הסוללה כדי למנוע מצב בו הקלנועית נתקעת בדרך. שום תחנת דלק לא תוכל לסייע לכם במצב כזה. 

איזו קלנועית כדאי לבחור

בשוק יש מספר סוגי קלנועיות ולכן תוכלו לבחור את זו שתתאים לכם מהדגמים ליחיד, זוגי או רכב תפעולי, שמסוגל לשאת משקל של עד 250 ק"ג. אם תרצו קלנועית יד שנייה, כדי לחסוך בעלויות, רצוי לרכוש אותה ממפעל מוכר, שמחזיק קלנועיות במלאי שלו. רכישה כזאת תאפשר לכם לקבל הדרכה מלאה ואחריות על תפעול הקלנועית וכך תימנעו ממפגש עם מוכרים שאינם אמינים ומצב הקלנועית שלהם ירוד. קלנועית הינה כלי רכב מיוחד, בניגוד לרכב, ויש לה שוק מצומצם מאוד. חברה אמינה בתחום תעניק לכם ייעוץ והדרכה חינם, וזאת כדי שתוכלו ליהנות מהשימוש בכלי.

אביזרים נלווים

גם לקלנועית יש דרישות תחזוקה, שנועדה לשמור על הכלי ברמת תפקוד גבוהה לאורך זמן, ולכן יש לרכוש אביזרים נלווים כמו מטען לסוללה, כיסויי גשם, וגם מצבר עבור מקרה בו לא ניתן להניע. רצוי לרכוש את כל האביזרים מספק אמין כמו החברה שמשווקת את הקלנועית, וכך לקבל הדרכה מקיפה גם לגביהם.
הקליקו כאן כדי לבחור את הקלנועית הבאה שלכם!   

 

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה