משפצים את העסק: אנשי המקצוע שיעזרו לכם לתכנן את זה נכון

יועץ פיננסי

שיפוץ מבנה של עסק, הוא חלק אינטגראלי מפעילות עסקית. נדרש לבצע תהליך כזה במצבים מסוימים, בין אם זה בגלל שהעסק צמח וגדל, ואיננו יכול להכיל עוד את מספר העובדים או מספר הלקוחות שמגיעים אליו, ובין אם זה בגלל שיש לנו כוונה להרחיב את הפעילות שלנו. בשביל לעשות את התהליך הזה בצורה נכונה, חשוב להקפיד ולעבוד עם אנשי מקצוע נכונים. אילו אנשי מקצוע יכולים לעזור לנו בתהליך השיפוץ? הנה סקירה מקוצרת:

יועצים פיננסים

על פניו הם לא קשורים לתחום השיפוץ, אך אם נתייעץ עם יועץ פיננסי לפני תחילת התהליך, הרי שנוכל לדעת בדיוק מה היכולות הכלכליות שלנו וכיצד אנחנו יכולים להשקיע בצורה חכמה, על מנת שלא ייוצר מצב שנבזבז יותר כסף ממה שעומד לרשותנו. התייעצות עם יועץ פיננסי יכולה לעזור לנו לייצר תוכנית שיפוצים מותאמת לא רק לצרכים שלנו, אלא גם ליכולות שלנו.

קבלן שיפוצים

הגורם המקצועי העיקרי בתחום הבניה והשיפוצים, איתו אנחנו נרצה להתייעץ, הוא קבלן שיפוצים. הוא יוכל לייעץ לנו כיצד לבצע את התהליך בצורה כזו, שהשיפוץ ישרת את המטרה שלנו, ישרת את הצרכים שלנו בטווח הקרוב והרחוק, כמובן בהתאם למה שאנחנו רוצים על פי תחום העיסוק שלנו.

מעצב פנים או אדריכל

זה לא מספיק רק לשפץ את המקום, לבנות אותו בצורה כזו או אחרת, אלא אנחנו גם צריכים לדעת כיצד לעצב אותו בצורה פרקטית ויפה. העיצוב יכול להשפיע לא מעט על התהליך באופן כללי, הוא יכול לעזור לנו לייצר מקום שיהיה נעים להות בו, בין מדובר בעובדים ובין אם מדובר בלקוחות.

יועץ נגישות

מאחר ואנחנו נרצה בוודאי שאל המקום שלנו, יוכלו להגיע גם אנשים עם מוגבלויות בתנועה, אזי חשוב מאוד להתייעץ עם יועץ נגישות, זאת על מנת שנוכל לשפץ את המקום באופן כזה, שגם אנשים עם כסאות גלגלים למשל, יוכלו להיכנס לעסק שלנו ולשהות בו בצורה בטוחה.

חשוב לציין שבמקרים מסוימים, נידרש להתייעץ גם עם יועצים בתחום של איכות סביבה ויועצים ספציפיים אחרים שיוכלו לעזור לנו.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה