השתלת שיער מחיר – כמה זה יכול לעלות לנו

השתלת שיער מחיר

הרבה פעמים, כשאנחנו חושבים לבצע תהליך אסתטי מסוים, תהליך שיכול להשפיע על איכות ושגרת חיינו ולשפר את המראה האסתטי שלנו, אז אנחנו נוטים לא לייחס חשיבות לכל ההיבט הכלכלי. העניין הוא, שעלינו לחשוב על השיקול הכלכלי, שכן זה יכול לעלות לנו לא מעט כסף, למרות היתרונות הרבים של התהליך. 

לשמחתנו, כיום יש לנו מספיק כלים ומידע לבדוק כמה עולים טיפולים אסתטיים שונים, אנחנו יכולים להשוות בין הרופאים והמרפאות השונות, ואנחנו יכולים להחליט איזה טיפול רלוונטי עבורנו, בוודאי על בסיס השאלה הכלכלית, שאלת העלות. 

כך למשל, אם אנחנו חושבים לעשות השתלת שיער, עלינו לקחת בחשבון את השיקול הכלכלי של סוג טיפול זה. חשוב להדגיש כאן היבט משמעותי והוא, מעבר לעניין של עלות הטיפול, יש עלויות נוספות, נלוווית, בין אם זה אובדן ימי עבודה, נסיעות וכדומה. בפרט נכון הדבר במקרה של השתלת שיער מחיר כולל גם טיסות לטורקיה ומלון, אם אנחנו מבצעים את הטיפול שם ולא בארץ. 

לפני שנציג כמה נתונים על המחירים, חשוב להבהיר כאן, שייתכן מאוד שלאורך זמן העלויות ישתלמו לנו, בין היתר בגלל העובדה הפשוטה, שאנחנו יכולים לייצר לעצמנו איכות חיים הרבה יותר נוחה, אנחנו יכולים לייצר לעצמנו הרבה יותר אפשרויות במצבים שונים. 

כמה זה עולה ומה נכלל במחיר

בסופו של דבר, המחיר של השתלת שיער מתבסס על שני פרמטרים. הראשון, כמה עולה זקיק שיער על פי סוג השיטה בה משתמשים, השני, כמה עולות כל הפעולות מסביב. קרי אשפוז, טיסה, מלון ועוד. שוב, זה בהנחה ואנחנו נבצע את הטיפול בחו"ל ולא בארץ. לכך כאמור, יש להוסיף את העובדה שאנחנו נפסיד ימי עבודה ועוד. 

המחיר לזקיק שיער נע בין 3 ל-4 יורו, אנחנו יכולים להניח שמדובר בכמות מאוד גדולה של זקיקים ועל כן עלות ההשתלה כולה מגיעה לאלפי שקלים, וייתכן שאף תחצה את סכום עשרת אלפים שקל. 

מה שכן, בסופו של דבר, התוצאה משתלמת וכן אנחנו נרוויח טיול מושלם למדינה קרובה ויפה.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה