חיזוק קונסטרוקטיבי – רק עם אנשי מקצוע

1932914 (1)-min

חיקוק קונסטרוקטיבי, הינו חיזוק מסום שעושה איש מקצוע העוסק בתחום הנדסת בניין. התמחותו של הקונסטרוקטור, מתמקדת בתכנון השלד של המבנה ובהתאם לתקנים השונים שקשורים לתחום זה. אז למה רק עם אנשים מקצוע?

 

חיזוק קונסטרוקטיבי – רק עם אנשי מקצוע

אין מה לעשות אבל ככל שחושבים על זה יותר, מגיעים למסקנה שכל מה שקשור לעבודות קונסטרוקטיביות, כדאי מאוד שיעשו עם מומחה לבנייה ושיפוץ ובעדיפות גדולה כמובן, למהנדס בניין. השקט התעשייתי שזה יגרום לכם, גם מבחינה בטיחותית, יתרום רבות לרוגע הנפשי שלכם.

 

שיפוץ בית באופן עצמאי – כדאי או לא?

האמריקאים הוציאו סכום משולב של יותר מ 326 מיליארד דולר על שיפוץ ושיפוץ בית בשנת 2015 החל באוקטובר, על פי דוח ההשפעות על שיפוץ 2015 על ידי איגוד המתווכים לשנת 2015.

אם אתם מחפשים להוסיף ערך לביתך מבלי לבזבז הון , יתכן שאתם שוקלים כמה פרויקטים של "עשה זאת בעצמך". אך לא כל עבודות עשה זאת בעצמך משתלמות – במקרים מסוימים, אתם עשויים למצוא את עצמך עושים הרבה עבודה ומבלים יותר ממה שאתם צריכים, רק לשכור איש מקצוע מלכתחילה.

 

מה כן לשפץ לבד?

ובכל זאת, ישנם כמה שיפוצים שתוכלו להתמודד בעצמכם בכמות פחות משמעותית ממה שזה יעלה עבור בעל מקצוע. אז הוציאו את גריז המרפק שלכם ונסו לבצע את הפרויקטים הביתיים בעצמכם.

למשל, שימת קיר גבס בחדר האחרון בביתכם, תוכלו לעשות את זה לבד ללא עזרה מאיש מקצוע. שיטוט קטן באינטרנט, יניב לכם תוצאות טובות, להן תוכלו להיצמד כשאתם בונים בעצמכם דבר שנראה כה פשוט כמו קיר גבס. קצת מסובך אבל שווה את האתגר.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה