לפני שסוף השנה יגיע – איזה מתנות תבחרו השנה?

building-ceiling-classroom-daylight-373488

למרות שהימים שעוברים עלינו נראים ארוכים ומלאי חומר לימוד או עבודה – סוף השנה הנוכחית מגיע תמיד מהר יותר ממה שאנו חושבים. מסיבות סוף השנה מתחילות כבר מחודשי יולי אוגוסט, ואתם כהורים רוצים להעניק מתנה לגננות, למורות, למחנכים ולכל מי שליווה את הילדים ואת המשפחה שלכם בתקופת הלימודים או השהייה במסגרות החינוך. 

אם אתם מחפשים מתנות למורים וגננות, כדאי שתוותרו על סט הקרמים והסבונים המשמים, ותפנו אל אפיקים מקוריים ומרגשים יותר באמצעותם אפשר להעניק מתנה נהדרת לסוף שנה.  אז איזה מתנות כדאי לבחור? הנה רשימה של כמה פריטים מדליקים: 

מחברת קשיחה

מרבית המורות והגננות אוהבות לשמור מחברת אישית שבה הן כותבות הערות והארות לגבי השנה החדשה. כדי להעניק מתנה אישית ומרגשת, אפשר לבחור מחברת איכותית וקשיחה עליה מודפס שם המורה/ משפט מרגש וציור שמתאים לאווירה.
לחצו כאן כדי להתרשם ממבחר מחברות מיוחדות:

עציץ בפחית 

כולנו אוהבים עציצים ואם אנו אלה שמגדלים את הצמח שבעציץ: האווירה הופכת לנעימה וכיפית במיוחד. אם אתם רוצים להעניק מתנה מקורית למורים ולגננות, תוכלו לבחור שי של עציץ בפחית. השי הוא בעצם זרעים שנמצאים בקופסת שימורים אשר מעוצבת כאוהל טיפי. בקופסא יש זרעים מסוגים שונים. באמצעות השי אפשר לגדל ואת העציץ ולהנות מריחות וטעמים של צמחי תבלין.
דוגמה למגוון מתנות מקוריות מחכה לכם כאן באתר:
https://ahavaktana.co.il/

קופסת אחסון אישית

המורה או הגננת של הילדים בוודאי מחזיקה לא מעט חפצים קטנים, החל מאטבי נייר עד למדבקות לילדים, סוכריות או כל פריט אחר. כדי שהמורה או הגננת יוכלו לאגד את הפריטים בצורה מסודרת: אפשר להזמין עבורן קופסת אחסון אישית עם שמה של המורה או הגננת/ עם משפט מצחיק/ מחמאה או הקדשה אישית. הקופסאות העדינות שניתן להזמין און ליין, מתאימות במיוחד לסוף השנה! אז זה הזמן לבחור ולשלוח.  

 

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה