מצברים לרכב – מה אתם צריכים לדעת לפני שתקנו

1413149-min

על מנת להצליח לבחור נכון את המצבר הטוב, האמין והמתאים ביותר עבור הרכב שלכם, ישנן כמה נקודות שחשוב שתכירו טרם הבחירה. ראשית, חשוב לדעת שכיים יש לא מעט סוגים שונים של מצברי רכב אשר יוכלו להתאים עבור הרכב שלכם. ההבדלים המרכזיים בין הסוגים השונים באים לידי ביטוי ברמת איכותם ואמינותם וכמובן במחיריהם. מצברים איכותיים ומקצועיים יעלו מעט יותר ממצברים פחות אמינים ואיכותיים אך חשוב לדעת שחיסכון של כמה עשרות אחוזים במחיר עלות המצבר עלול לעלות לכם ביוקר.

 

מספר נקודות חשובות לבחירה נכונה של מצבר – אל תתפשרו על איכות המצבר, חיסכון עלול לעלות לכם ביוקר

לא אחת קורה שחיסכון זה בא לידי ביטוי בתקלות תדירות המאלצות את בעל הרכב לחזור שוב ושוב למוסך בזמן שבעל הרכב עם המצבר האיכותי לא נתקל ולו בבעיה אחת. לכן, אל לכם להתפשר על איכות המצבר שלכם כי הדבר עלול לעלות לכם ביוקר. נקודה נוספת וחשובה לא פחות היא התאמת כמות האמפר של המצבר לצורכי הרכב שלכם. ישנם מצברים אשר מיועדים לרכבים גדולים במיוחד הכוללים אמפר גבוהה. מחיר מצברים אלה יכול להגיע לכמה אלפי שקלים. לעומת זאת רכבים קטנים לרוב יצטרכו מצברים קטנים יותר של כמה עשרות אמפר בלבד.

 

התאימו את עוצמת המצבר לצורכי החשמל של הרכב שלכם – כך תמנעו מאי התאמה שתעלה לכם לא מעט

התאמת המצבר היעודי עבור הרכב שלכם תאפשר לכם לחסוך לא מעט כסף על קניית מצבר גדול ללא צורך וכמובן תאפשר לכם לשמור על הרכב שלכם תקין. בחירה נכונה ומושכלת תוך התייחסות לשתי הנקודות לעיל יבטיחו לכם שקט של שלוש עד ארבע שנים לכל היותר ללא תקלות מצבר כלל.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה