טבלאות שכר 2020, מתי יהיו נתונים?

טבלאות שכר 2020

טבלאות השכר מבוססות על נתוני אמת אשר מגיעים מגורמים רבים במשק בהתאם לתחום העיסוק של כל אחד מהם.

מחלקת המחקר של החברה אשר מקימה מאגר נתונים זה מתחילה לפרסם נתונים רק לאחר שמצטברים אצלה מספיק נתונים לגבי כמות גדולה של עובדים בכל קטגוריה וזאת כדי לפרסם רק נתוני אמת אשר מבוססים על דיווחים שהתקבלו מכמות מינימלית של מידע.

לטבלאות השכר קיימות השפעות מרחיקות לכת, עובדים מבקשים העלאות שכר או מקבלים החלטה לחפש מקום עבודה אחר אשר בו השכר תואם את הממוצע המופיע בטבלאות.

לאור האחריות הרבה אשר רובצת על כתפי החברה, המידע מתפרסם רק לאחר בדיקת ואימות הנתונים אשר מתקבלים מסוגים שונים של עסקים במשק, אלו הממוקמים באזורים שונים במדינה, במגוון רחב ככל האפשר של תחומי עשייה ובחברות אשר מצבת כוח האדם בהן היא גבוהה.

ריכוז נתוני שכר עבור הטבלאות

מבחינה סטטיסטית אי אפשר לבסס נתונים על חודש אחד בלבד ולכן רק כאשר מצטברים כמה חודשים כמו לדוגמה ינואר פברואר ומרץ, הטבלה של alljobs משקפת את המציאות האמיתית.

נתונים של חודש אחד כמו ינואר בלבד לא יהיו תמיד מדויקים לאור העובדה שמדובר בתחילת שנה ולא אחת העובדים מקבלים העלאות שכר, בונוסים, תוספות או השלמות שכר כך שהמידע אינו משקף את המציאות של השכר החודשי.

לאור החשיבות הרבה של הטבלאות הללו עבור העובדים, ברגע שקיימים נתונים הם מתעדכנים on line  לנוחותם של המשתמשים. המטרה היא לבצע עדכון נתונים רוחבי כך שלא יוצר מצב שקיימים עדכונים לדוגמה בתחום ההיי טק ואין עדכונים בתחום הניהול האדמיניסטרטיבי.

אופן ניהול טבלאות המידע באתר

לאור שיטת העבודה המדויקת מתוך אין ספור נתונים אשר מתקבלים במחלקה האחראית על פרסום הטבלאות, מדובר בנתונים אמינים בלבד אשר אומתו בכמה דרכים ואין סיכוי שמדובר בהטיית כף לכאן או לכאן.

כל אדם יכול לראות את השכר המגיע לו לאחר עד שנתיים של עבודה בתחום ספציפי, עד חמש שנות עבודה, מעל שש שנות עבודה ובעמדות מפתח ניהוליות בחברה.

לצפייה בטבלת השכר של אולג'ובס, לחצו כאן

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה