איך רוכשים מספר כוכבית לעסקים

איך רוכשים מספר כוכבית לעסקים

אם לא פעם שמעתם פרסומות ברדיו, או צפיתם בפרסומת שהציעה מספר מקוצר ללקוחות כדי שיוכלו ליצור קשר מהיר עם כל בית עסק – חשוב שתדעו כי גם אתם כמנהלים, בעלי עסקים ארגונים וחברות – יכולים לקנות מספר מקוצר לבית העסק שלכם. למספר כזה יש לא מעט יתרונות, בזמן שמי שירצה לקבל מספר עם כוכבית עם מספר קטן של ספרות בודדות: יוכל לפנות אל חברות המציעות את  השירות בלחיצה כאן.

חברות מקצועיות שעוסקות בתחומי התקשורת, המרכזיות, תיעוד שיחות, מעקב אחרי שיחות ושאר נושאים הקשורים לתקשורת נכונה יותר עבור עסקים – מציעות גם מספרי כוכבית מקוצרים, בעוד שאפשר לבחור באמצעותן נציגי החברות לא מעט שילובים של מספרים קצרים עם כוכבית, או מספרים פנויים שניתן לרכוש.

כמה דוגמאות למספרי טלפון עם כוכבית

כיום, יותר ויותר בתי עסקים בוחרים מספר טלפון שמתחיל עם כוכבית ונמשך עם 4 ספרות בלבד. את המספר אפשר "להלביש" ולהתאים על כל מכשיר טלפון, החל מהניידים של המשרד או של בית העסק, עד למספר של מרכזיה ראשית או של שירות לקוחות, ואף על גבי טלפונים של בית העסק ואפילו של הבית הפרטי.

חברות מקצועיות יציעו לא מעט אופציות עבור מספרים מקוצרים כמו *5037 או *9601 או כוכביות זהב כמו *5922 או *5442 – מספרים שנחשבים גם קצרים וגם קליטים. למעשה, ניתן לבחור כל מספר פנוי וליישם אותו עבור בית העסק שלכם בקלות, תוך בחירת מספר שמתכתב טוב עם הזיכרון של הצרכנים.

כיצד קונים מספר טלפון עם כוכבית?

כדי לבצע רכישה של מספר טלפון כזה, יש לפנות אל חברות שעוסקות בשירותי טלפוניה ומרכזיות חכמות, כמו גם חברות שמציעות מספרים עם כוכביות לכול מי שזקוק לכאלה. בזמן שאתם בודקים עלות מספר כוכבית ובוחרים את החברה המקצועית ביותר, שימו לב כי היא מציעה שירותים נוספים כמו: התקנת מרכזיית IP לעסקים, שירות שליחת הודעות, מערכת ניתוב ותיעוד שימושית לתיעוד שיחות וסמסים, ומומלץ לבחור חברה שתקנה דיווחים על שיחות שלא נענו בזמן אמת ותאפשר לכם שירותים מעולים לניהול נכון יותר של בית העסק.

 

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה