הכי קרוב לספיידרמן: ניקוי חלונות משרדים בגובה – איך זה מתבצע?

הכי קרוב לספיידרמן: ניקוי חלונות משרדים בגובה - איך זה מתבצע?

על חשיבותו של ניקוי חללים משרדיים אין צורך להרחיב. אולם למרות ההבנה כי מדובר בפעולה חשובה שחייבים לבצע, יש משרדים הנמנעים לא פעם מלגשת לביצוע משימות מורכבות – כאלה שאינן נכללות במסגרת הניקיון השבועי השוטף. כך למשל, ניקוי חלונות משרדים בגובה הוא לא פעם פעולה מורכבת הדורשת מיומנויות ומתקנים שונים באשר בדרך כלל. אז כיצד עושים זאת, איך תיערכו לכך על הצד הטוב ביותר?

אל תזניחו אף חלק

ראשית חשוב להבהיר כי במיוחד בבניינים בהם מתקיימת קבלת קהל או שלקוחות מגיעים לפגישות, פשוט אסור להזניח את נושא הנקיון. מלבד זאת, הצטברות של לכלוך ואבק רב על גבי החללים החיצוניים בבנין באופן נראה לעין, תשווה לשוהים במקום אווירה של חוסר רצינות והזנחה, והדבר עלול לבוא לידי ביטוי גם בעבודתם היומיומית השוטפת. לכן מומלץ להזמין שירותי ניקוי חלונות משרדים בגובה אחת לכמה חודשים באופן קבוע, כדי להבטיח שהלכלוך לא יצטבר, וכן בהזדמנויות מיוחדות (כמו סוף הקיץ, או לאחר שאחד החלונות התלכלך באופן ניכר).

איך מנקים חלונות בגובה?

למעשה ישנן שתי שיטות מרכזיות לבצע ניקוי חלונות משרדים בגובה עליהן ניתן לקרוא כאן: הראשונה היא באמצעות מנוף ייעודי (במה מוגבהת), המוזמן למקום בדרך כלל כאשר יהיה מדובר בבנין נמוך יחסית ובחלונות שקל ובטוח לגשת אליהם. במקרים אחרים ובמיוחד כאשר יהיה מדובר בקומות גבוהות יותר, יש צורך להזמין שירותי סנפלינג מקצועיים, שימצאו נקודות אחיזה מהגג או מנקודות אחרות בבנין, וייתלו עליהן באופן בטוח. במקרים כאלה ציוד הנקיון צריך להיות זמין ונגיש לאנשי המקצוע, ולכן הוא מגיע למעשה בחבילות קומפקטיות הנארזות באופן ייחודי לביצוע ניקוי חלונות בגובה  כאשר הנקיון נעשה בלאו הכי בין שני אנשים (הראשון מפקח על העבודה ומספק את חומרי הניקוי, והשני מבצע את הפעולה עצמה).

חשוב לציין שבכל המקרים על החברה לעמוד בסטנדרטים המחמירים ביותר הן של בטיחות והן של עבודה מקצועית – וכן העובדים עצמם חייבים להחזיק ברישיון ייעודי לעבודות מסוג זה. כאשר אתם מחפשים חברת נקיון בגובה, הקפידו לחפש רק חברת בעלות מוניטין ותעודות הסמכה רשמיות.

 

 

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה