דירות חדשות למכירה במודיעין

דירות חדשות למכירה במודיעין

אם אתם מתעניינים לגבי דירות חדשות למכירה במודיעין. אתם צריכים להיערך לעניין, ולהכיר את תחום
של רכישת דירה כדי לעשות זאת בצורה חכמה והטובה ביותר.אם זאת הפעם ראשונה שאתם רוכשים דירה, כדאי להתייעץ ולדעת יותר על התהליך של רכישת דירה.

 

שלבים שונים ברכישת דירה

יש שלבים שונים שקשורים ברכישת דירה, הרבה אנשים לוקחים משכנתא לפני רכישת דירה מקבלים על המשכנתא אישור ראשוני בהתחלה ואחר כך בנק המשכנתאות שולח שמאי לדירה שאתם רוצים לקנות. השמאי מעריך את השווי שלה, והבנק מודיע לכם מה הסכום שאתם יכולים לקבל בתור הלוואה. זה נותן לכם קנה מידה מה הסכום שהמשכנתא תכסה ברכישת הדירה.

 

מכירת דירה קודמת

הרבה מאוד אנשים גם מוכרים דירה קודמת דירה ישנה כדי לקנות דירה חדשה כדי לעבור לדירה חדשה טובה יותר אנשים שעושים זאת נקראים משפרי דיור.זה חשוב לבצע את המכירה של הדירה הקודמת במקביל לרכישת הדירה החדשה, כדי שתדעו מה הסכום שעומד לרשותכם ממכירת דירה ישנה.

 

ליווי של עורך דין

אם יש לכם עורך דין שמלווה אתכם בתחומים שונים, כדאי לערב אותו ולספר לו שאתם רוכשים דירה חדשה. הוא יוכל לתת לכם ייעוץ בהרבה תחומים כמו איך לרכוש את הדירה כדי לצמצם את עלות המיסים על הדירה הוא גם יוכל לייעץ לכם איך לעשות משא ומתן לרכישת דירה חדשה, ויש עורכי דין שאפילו מנהלים בשמכם משא ומתן לרכישת החדשה. הוא יוכל כך להשיג לכם את התנאים הטובים ביותר
כאשר אתם רוכשים את הדירה.

 

עריכת זיכרון דברים או חוזה

בזמן רכישת דירה חשוב לבצע את זיכרון הדברים או כל חוזה הקניה בצורה חכמה ומחושבת
כמובן שחשוב לפנות לעורך דין ולבצע זיכרון הדברים אצל עורך דין שינסח אותו וכך יבוצע
התהליך של הקניה בצורה טובה עבורכם, וגם בצורה מאוזנת עבור הצד השני. בזיכרון הדברים או בחוזה של רכישת הדירה ינוסחו כל התנאים לרכישת הדירה.  וזה אומר הסכום שבעבורו אתם קונים את הדירה
מספר התשלומים לרכישת הדירה תאריך כניסה לדירה דרישה לשינויים ושיפוצים בדירה ועוד פרטים רבים לפי מה שמוסכם בין שני הצדדים.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה