סיפורה של טלי אנגור

woman-and-child-sitting-on-fur-covered-bed-1257099

מלימודי רוקחות ועד ללימודי כימיה תרופתית, אפשר להגיד שטלי אנגור לחלוטין רודפת אחר מה שמעניין אותה. ואם אפשר, אז שיהיה באוניברסיטאות המובחרות שיש למדינתנו להציע. כך, פועלה של טלי אנגור עם השנים, יחד עם לימודיה האקדמיים, הובילו אותה לפיתוח שיטת C.A.T שזה Customized Autism Treatment. שיטה המתמחה בהפחתת תסמיני אוטיזם, באופן פרטני לכל מטופל ואף יכולה להביא לריפוי מלא.
הקליקו למעבר אל פרופיל הטוויטר של טלי אנגור על מנת לקרוא בצורה נרחבת אודות השיטה.

תחילת הסיפור של טלי מתחבר עם השיטה אותה פיתחה בכך

הבנת הצרכים של כל מטופל הנמצא על הספקטרום האוטיסטי מבחינה קלינית היא חשובה לא פחות משאר דרכי הטיפול באוטיזם. הידע מעולם הרוקחות העניק לה רבות כאשר בנתה את השיטה ועבדה עם ילדים רבים הנמצאים ברחבי הספקטרום האוטיסטי. השילוב בין הרפואה הקונבנציונלית, המשלבת תרופות שונות לצד תוספי מזון ותזונה נכונה הוכיחה את עצמה רבות בהפחתת תסמיני אוטיזם בקרב ילדים רבים.

אך לא די בתואר ברוקחות בשביל לסכם את הדרך שעשתה טלי עד שהגיעה אל השיטה המדוברת. משסיימה את לימודיה, התמקדה בכימיה התרופתית וכן בתוספי תזונה כחלק מייעוץ רפואי משולב. ואם לא די בכך, הוסיפה ולמדה על ייעוץ תרופתי וכיצד הוא משפיע על המוח הן בפן הפסיכיאטרי והן בפן הנוירולוגי. בהמשך עבודתה הוסיפה להתמחות בייעוץ וטיפול לחולי סוכרת וכמו כן גם באוטיזם ובגישה האינטגרטיבית. 

כל אלו יחד הביאו אותה לפיתוח השיטה שעזרה לילדים רבים וממשיכה לעשות זאת בעוד שורות אלו נכתבות. השיטה שייכת לרפואה המשלימה ובעזרת בדיקות מעבדה תוכלו לזהות לקויות בתהליכים שונים בגוף הילד ובכך להתאים את תזונה נכונה ותוספי מזון נכונים. השינוי הוא כה משמעותי שטלי החלה להפיץ את השיטה כמה שיותר ובכך הצליחה לעזור לילדים רבים לחזור לקו הבריאות.

מרגע בו סיימה את לימודי הרוקחות, החליטה טלי לקחת מסלול שונה, המשלב את הרפואה המשלימה ובמקום לעסוק כל הזמן בניגודיות שביניהם, היא החליטה לשלב ביניהם ולעבוד עם שניהם בהרמוניה, ניתן להגיד שבהצלחה רבה. 

סיפורה של טלי אנגור מוכיח שידע זה כוח ובעזרת ידע ניתן ליצור דברים גדולים, כאלה שמשנים חיים שלמים. לא רק של הילד שלכם, אלא גם את שלכם.
מוזמנים לקרוא עוד אודות טיפול באוטיזם של אצל טלי אנגור:
https://tali-angor.com/treatment/

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה