מחפש להשקיע? מסלולי השקעה ביוון

מחפש להשקיע? מסלולי השקעה ביוון

חשבתם שהשקעות נדל"ן מיועדות לעשירים בלבד? חושבים שרק מי שמתמצא בתחום יכול להשקיע ולהתחיל להניב רווחים? זהו שלא. יש כיום פתרונות רבים וחברות כמו נדל"ן אחד על אחד אשר מציעות מגוון עסקאות נדל"ן שיוכלו להתאים לכל אחד. גם אתם יכולים להיות בעלי נכס ביוון!

אילו מסלולים מוצעים?

כדי להשקיע ביוון ולהיות מרוצה מההשקעה חשוב מאוד לדעת לבחור נכון ולהתנהל באופן חכם. כיוון שרק כך תישא ההשקעה פירות ואתם תסכמו בסיפוק כי ביצעתם עסקה כדאית ומשתלמת. ויש שתי אפשרויות עיקריות שניתן לבצע את ההשקעה שלכם בצורה כמה.

אפשרות ראשונה – ליווי אישי לכל אורך הדרך

יש אנשי מקצוע אשר מכירים את התחום של ניהול נכסים ביוון כאת כף ידם. הם מתמצאים בחוקים המקומיים ביוון, מכירים את האזורים השונים ואת כל הפרוצדורה הכרוכה בהשקעה. אנשי מקצוע אלו מציעים שירות ליווי לכל אורך התהליך ועד לרכישה של הנכס. במקרים רבים הם מציעים גם שרות המשך של ניהול הנכס. בשיטה זו כמובן משלמים סכום כסף משמעותי עבור הליווי, אך אפשר להיות בטוחים שכל התהליך הינו נכון ומתאים לנתונים בשטח. זו דרך יעילה שמוכיחה את עצמה בשטח.

אפשרות שניה – למידה ועשייה עצמית

אפשרות שניה שגם היא פופולארית היא אפשרות של למידה עצמית. מדובר על מסלול בו המשקיע מתחיל ללמוד את השטח. הוא קורא על החוקים ביוון, לומד את האזורים השונים הקיימים במדינה וקורא על הביקוש ועל ההיצע. הלמידה הזו אמנם גובה זמן רב, אך בסופו של דבר המשקיע רוכש מלבד נכס גם הרבה ידיעות והבנה בתחום הנדל"ן. מה שכמובן יוכל להיות לו לעזר בהשקעות הבאות שלו.

מה מתאים לי?

אם הנכם מתלבטים מה מתאים לכם, שימו לב לנקודה הבאה: למידה עצמית כרוכה בזמן רב, היא דורשת עיסוק מרובה בעניין ואתם נדרשים להיכנס לעובי הקורה. ואילו ליווי צמוד אמנם לא דורש מכם השקעה רבה, אך הוא כמובן יקר יותר. עליכם להחליט האם יש לכם את הזמן להשקיע בעניין, האם אתם נמשכים לתחום הנדל"ן ויש לכם גישה לכך, או שמוטב לשלם על השירות ולהתנהל באופן בטוח.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה