איך לעזוב מקום עבודה בטעם טוב

איך לעזוב מקום עבודה בטעם טוב

החלטתם לעזוב את מקום העבודה כי קבלת הצעה טובה יותר ? עוברים דירה ומקום העובדה כבר אינו מתאים לכם מבחינת המיקום הטכני ? רוצים לשדרג את עצמכם ולהתקדם לעבודה יותר מאתגרת וגם יותר 'שווה' ? עזיבת מקום העבודה הקודם לטובת מקום עבודה חדש היא בהחלט לגיטימית כל מנהל אמור לקבל את הדבר בשוויון נפש – יותר או פחות.

אך בכל זאת, תמיד כדאי לצאת בצורה נעימה ולהישאר עם טעם טוב ולא להשאיר מאחורינו אדמה חרוכה או אווירה עכורה עם צלילים צורמים.

איך תעשו את זה?

עוזבים בטעם טוב

אז כאשר הגעתם להחלטה שזה מה שאתם רוצים לעשות, אתם חייבים לתכנן את עצמכם היטב. אתם צריכים לחשוב איך וכיצד להודיע על כך למנהל, אתם צריכים לחשוב על צורת פרידה מהצוות שעבד אתכם יחד עד כה וכמובן שכדאי גם להעניק מתנה למנהל או מתנות מעוצבות למשרד. כך הוא בהחלט יחוש כי אתם מוקירים אותו ומעריכים אותו ועזיבת מקום העבודה היא בהחלט משיקולים אישיים בלבד.

אל תתפתלו

יש כאלה שמרוב אי נעימות הם מתחילים 'לזרוק' רמזים שונים לעבר המנהל. המנהל המופתע לא בדיוק מצליח להבין לאן חותר העובד. הוא מנסה להציע לו הטבה בתנאי העבודה או אפילו העלאה בשכר, בשעה שהעובד כלל לא מתכוון לזה. הוא רוצה לגרום לכך שהמנהל יבין כי תנאי העבודה במקום כבר לא מתאימים לו. אך בגלל חוסר נעימות הוא מתפתל ופולט דברים לא ממש ברורים והדבר יוצר חוסר נעימות.

השאירו מתנה למנהל

מאוד מומלץ להשאיר מתנה נחמדה למנהל. מומלץ לבחור מתנה למנהל שתהווה מזכרת נחמדה מהעובד והוא גם ישאיר טעם טוב ממנו לאורך זמן.

ברור שהרבה יותר נעים לכל הצדדים כאשר הפרידה נעשית בצורה נעימה ולא קורעת, באופן שמותיר טעם טוב והיחסים נשארים טובים.

הצדדים יוכלו להישאר בקשר, היחסים יישארו כפי שהיו וכל ההבדל יהיה כי מיחסי עובד מעביד הם הפכו ליחסי חברות.

לא פעם דווקא המתנה היא זו שיוצרת את התחושה הנעימה והיא מרככת ומעדנת את העזיבה של מקום העבודה.

 

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה