5 רעיונות לייעול החנות שלך

5 רעיונות לייעול החנות שלך

כשאנחנו מנהלים חנות, בין אם זו חנות מזון ובין אם זו חנות אחרת, אז אנחנו בדרך כלל עובדים על שני מסלולים עיקריים, מסלול אחד מכיל את הדברים השוטפים, קרי, הדברים שאנחנו אמורים לבצע ביום יום, מכירות וכדומה, והמסלול השני, צריך להתייחס אל הטווח הקרוב והרחוק עם תכנון קמעונאי נכון, בשאלה כיצד אנחנו יכולים לשפר את תהליך העבודה שלנו, כיצד אנחנו יכולים לשפר את היכולת שלנו להרוויח.

בין היתר, אנחנו צריכים למצוא כלים ורעיונות איך לייעל את השימוש בחנות וגם להיעזר באנשי מקצוע בתחום כמו חברת Retail Planing. לשם כך אנחנו צריכים לעשות שני דברים, ראשית, להתייחס לצורת העבודה שלנו, לראות איך מתבצע תהליך העבודה ביום יום ובכלל, ולראות מה אפשר לשפר, מה אפשר לייעל. שנית, אנחנו צריכים להיכנס לנעליהם של הלקוחות שלנו ולהבין מה עובר עליהם מהרגע שהם נכנסים לחנות ועד הרגע שהם יוצאים, בשביל שנוכל לדעת כיצד אנחנו יכולים לשפר עבורם את חווית הקנייה במקום, זאת על מנת שנוכל לגרום להם לחזור, נוכל לשמר אותם וכך נוכל להגדיל את סך ההכנסות.

הנה 5 רעיונות שיכולים לעזור לנו בכך

ראשית, אנחנו צריכים להתייחס אל המרחב של החנות בשלמותו וכן לפרטי פרטים, ולחלק את החנות בצורה כזו, שכל חלק יעמוד בפני עצמו אך גם יהיה חיבור בינו לבין החלק הבא. למשל, אם אנחנו מוכרים מזון, אז צריך שיהיה קשר מסוים בין הפריטים השונים שאנחנו מוכרים, למרות שכל חלק ייצג חלק אחר.

שנית, אנחנו צריכים להבליט את הדברים החשובים ואת הדברים הפופולאריים יותר מאשר פריטים אחרים. כך יהיה קל להיחשף אליהם יותר.

שלישית, אנחנו צריכים להנגיש כל דבר. אנחנו לא נרצה שהלקוחות שלנו יצטרכו לעבוד קשה בשביל למצוא דברים או להגיע אליהם. ככל שהדברים יהיו יותר נגישים, כך הם יקנו יותר.

ארבע, חשוב לשמור לא רק על סדר והיגיון אלא גם על עיצוב, צבעוניות, חשוב שאנחנו ניצור עיצוב סדור, מובנה, עיצוב שיש מאחוריו היגיון.

חמש, הכל צריך להיות מרווח, שיהיה קל לכל אחד לעבור, שיהיה קל לכל אחד לגשת לכל דבר ודבר בצורה נוחה.

 

 

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה