איך לברר לגבי חבילות טלפון לחול בצורה הטובה ביותר

חבילות טלפון לחול

בנסיעה לחו"ל רצוי מאוד שניקח גם טלפון סלולרי כדי לשמור על קשר עם המשפחה והחברים, עם מקום העבודה ועם גורמים מקומיים כמו בתי מלון ומדריכי תיירים. מצב שבו אין בידינו מכשיר עלול להוביל לתוצאות קשות ולנזק חמור לטיול. אחרי שהחלטנו לקחת איתנו את המכשיר – תעלה מייד השאלה איך נתקשר בחו"ל עם שותפינו לנסיעה ועם מארחינו (במידה שיש) וכמובן עם ישראל. טלפון ישראלי חייב להתחבר לרשתות מקומיות כדי שנוכל להפעיל אותו וכאן עלה השאלה מה עדיף ומשרת את צרכינו בצורה הטובה ביותר. התשובה בהרחבה נמצאת באתר World8.

חשוב לדעת שכדאי מאוד להימנע מגלישה באמצעות WI FI בחו"ל. אמנם מדובר לכאורה בהצעה מפתה וחינמית אבל השירות פעיל רק במספר מצומצם של מקומות, בעיקר בבתי מלון וסביבתם, ולא תוכלו לגלוש באמצעותו ברוב מכריע של המקומות, כמובן שלא בדרכים ובמקומות מבודדים. לכן מומלץ מאוד לרכוש חבילת גלישה בחו"ל ולעשות זאת אחרי בדיקת כל האפשרויות ובחירה חכמה בפתרון הטוב ביותר. חברות הסלולר מציעות לנו חבילות שונות ומתמחרות אותן לפי כמות דקות השיחה ונפח האכסון, בדקו חבילות סלולר בחו"ל של World8. לפני בחירת החבילה המתאימה חשוב לעשות הערכות ריאליות לגבי הצרכים שלנו. צרי להביא בחשבון למשל כמה תמונות נרצה לצלם וכמה דקות שיחה לארץ יספיקו לנו וגם האם אנחנו מעוניינים לגלוש ברשתות החברתיות ולהעלות תמונות ו/או לצפות בסרטוני וידיאו.

לאחר שיהיו בידינו הערכות – נוכל להתחיל ברר לגבי גובה עלויות החבילה לחו"ל. בכל חיפוש כזה אפשר לפנות לחברת הסלולר בה אנו מנויים ולקבל מספר הצעות וגם להתמקח. אפשר לחפש פתרון שמתאים לכל החברות וגם נחשב יותר משתלם כמו כרטיסי חיוג של World8. כרטיסים כאלה מייתרים את הצורך בסים מקומי ומעניקים לכם מספר ישראלי ומספר בינלאומי, כדי שתוכלו לתקשר במדינת היעד וגם עם ישראל. כאשר מבררים לגבי חבילה חשוב מאוד לשאול את מציעי השירות מהן העלויות והחבילות השונות, מה התרגום של הנתונים הטכניים לדקות שיחה, הודעות ודפים נצפים וכן להבין מהו גובה התשלום הנוסף במקרה של חריגה מהחבילה שאותה רכשתם.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה