מדוע גם מאמני כושר צריכים ביטוח?

ביטוח אחריות מקצועית למאמני כושר

אחת מסוגי הביטוחים החשובים ביותר שיש כיום, זה ביטוח אחריות מקצועית. מדובר על ביטוח שנועד להגן על בעלי מקצוע בתחומים שונים, מפני תביעות של לקוחות לא מרוצים או גורמים אחרים אשר חשים שהם נפגעו מהעבודה או מהשירות שאותו בעל מקצוע סיפק להם.

עם השנים, נוצרו תחת אותה הגדרה של ביטוח אחריות מקצועית, ביטוחים ספציפיים לבעלי מקצוע בתחומים שונים. אחת הדוגמאות הטובות לכך, הוא ביטוח מאמני כושר. היה זה צעד מתבקש במציאות העכשווית בה יש לא מעט מאמנים שפועלים באופן עצמאי ולא מעט מתאמנים ששוכרים את שירותיהם. הביטוח נועד להגן על המאמנים וגם על המתאמנים, במידה מסוימת.

ביטוח מאמני כושר כמו שתמצאו באתר https://sport-ins.com/ מתייחס לכמה וכמה היבטים בעבודה שלהם. לפני שאנחנו נסביר לאילו היבטים, חשוב להבין מדוע כל מאמן כושר צריך ביטוח שכזה.

ראשית, ברגע שהוא עובד עם אנשים, חשוב שהוא יהיה מבוטח, מאחר והוא לא יכול לדעת מי יתבע אותו ועל מה. זה מנגנון שמאפשר לו לעבוד בראש שקט וללא חששות. שנית, מן הסתם, החלק המהותי של העבודה שלו מתבסס על פעילות פיזית, אם חס וחלילה הוא גורם לפציעה או חבלה של אחד המתאמנים שלו, רצוי שהוא יהיה מבוטח מפני תביעה אפשרית. שלישית, הוא עצמו עלול להיפצע, ולכן חשוב שיהיה לו ביטוח שיכסה את עלויות הטיפול האפשרויות.

ביטוח אחריות מקצועית למאמני כושר מתייחס להיבטים שונים בעבודה של כל מאמן. בראש ובראשונה הוא מתייחס לפגיעות בנפש וברכוש, קרי פציעות, חבלות או דברים אחרים שעלולים להיגרם למתאמנים שלו או לרכוש (אומנם זה נשמע אבסורדי, אך תמיד יכול להיות שאם נניח את המשקולות בצורה לא נכונה, נגרום נזק לרכוש כזה או אחר). מעבר לכך, כאמור, הביטוח מתייחס לפגיעה במאמן עצמו, פגיעות פיזיות או פגיעות ברכוש שלו, צריך לציין שבמקרים מסוימים זה מתייחס לפגיעות נוספות, למשל פגיעה במוניטין המקצועי.

מעבר לכך, הביטוח גם מתייחס לפגיעות בצד ג', כלומר אם במהלך האימון קורה משהו למישהו שלא היה מעורב ישירות באימון (המאמן או המתאמן), אז הביטוח מכזה גם תביעות מצידו.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה