מה חדש בסמסונג גלקסי 10

סמסונג גלקסי 10

הרבה פעמים כשאנחנו שומעים על מכשירי סלולר חדשים, בין אם מדובר בסדרות חדשות שיוצאות לשוק ובין אם מדובר במכשירי סלולר חדשים מסדרות קיימות, אנחנו נוטים להיות סקפטיים לגבי מהות ומשמעות השינוי באותם מכשירים. אנחנו נוטים לחשוב שלא מדובר על משהו דרסטי מדי, אלא על דברים בנאליים, בסיסיים.

זה לא תמיד כך. יש מקרים בהם אנחנו יכולים לראות שינויים משמעותיים, אפילו אם הם לא בהכרח נראים לעין ממבט ראשון, אפילו אם אנחנו נגלה אותם לאט לאט תוך כדי השימוש במכשיר. אחת הדוגמאות לכך, זה מכשיר סמסונג גלאקסי Samsung Galaxy 10. בדומה למכשירים הקודמים בסדרה זו, הן סדרת המקור והן בסדרות הלווית אליה, הרי שאנחנו יכולים למצוא לא מעט חידושים מסוגים שונים שמשפרים מאוד את אופי השימוש במכשיר ואת איכותו באופן כללי.

בין החידושים והשיפורים במכשיר, הרי שאנחנו יכולים למצוא למשל, שיפור באיכות המצלמה, כך שהיא כוללת היום יותר חיישנים, וכן היא כוללת אופציה לצילום ברזולוציה הרבה יותר מתקדמת מאשר במכשירים קודמים. מי שאוהב לעשות צילומי סלפי ייהנה כאן מאפשרות לערוך צילומים ברמה מאוד גבוהה ובצורה מהירה.

גם בכל מה שקשור לשימוש במכשיר, הרי שאנחנו יכולים למצוא מגוון רחב של חידושים ושיפורים ייחודים במחירים משתנים. למשל, אנחנו יכולים למצוא מעבד הרבה יותר מהיר וחזק, מה שמשפר את ביצועי המכשיר מצד אחד ומצד שני מאפשר חסכון עצום בחשמל. זה מוביל לכך שהבטרייה מחזיקה מעמד הרבה יותר זמן וניתן להשתמש במכשיר יותר זמן מאשר בעבר.

המכשיר כולל עוד שורה של חידושים, בין אם זה במבנה שלו, בין אם זה בעובדה שמדובר במכשיר מאוד דק ונוח לאחיזה, הוא מאובטח בצורה הרבה יותר משמעותית מאשר מכשירים אחרים ועוד. אנחנו יכולים למצוא שורה ארוכה של פונקציות ייחודיות שלא הכרנו במכשירים אחרים, זאת לצד פונקציות קיימות אשר משרתות היטב גם את המכשירים החדשים.

לפני סיום צריך להדגיש, מאחר ויש בסדרה של מכשירים אלה סוגים שונים של מכשירים, אזי כל מכשיר הוא ברמה אחרת, אך הבסיס ברמה גבוהה מאוד.

לא בעיניין של גלקסי? זה בסדר! אנו ממליצים לכם להכיר גם את Xiaomi Mi Max 3 קראו כאן סקירה אודות המכשיר.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה