ציפוי מגן לזכוכית

ציפוי מגן לזכוכית

בישראל יש אזורים שנמצאים במצב בטחוני קשה.  שכנינו מעבר לגבול אינם מפסיקים לשגר טילים, עפיפוני בערה וירי מנשק קל. לפעמים פעילות זו פוגעת בחלונות של בתי התושבים המתגוררים באזור עוטף עזה וביישובי יהודה ושומרון. זכוכיות מתנפצות ומתפוררות  מתפזרות לכל עבר ומהוות סכנה ליושבי הבתים. לכן הגיעו למסקנה כבר מזמן: הדרך המקובלת למניעת אסונות בעת ירי מצדו השני של הגבול היא לבצע ציפוי מגן לזכוכית של כל חלון ודלת בבית. במרבית הבתים יש מספר חלונות ודלתות ועל מנת להבטיח את שלומם של יושבי הבית ציפוי מגן לזכוכית יעשה את העבודה.

ציפוי מגן לזכוכית מסיבות פליליות ואזרחיות

בבתיהם של אנשים המשתייכים למשפחות הפשע עושים ציפוי מגן לזכוכית לאותה סיבה שלשמה היא נעשית באזורי עוטף עזה ויהודה ושומרון אבל מסיבות אחרות. משפחות הפשע נלחמות האחת בשנייה בכל האמצעים האפשריים ובין היתר יריות לעבר הבתים שלהם. פגיעה בזכוכיות החלונות והדלתות יכולה לגרום נזק ליושבי הבית. כדי להגן על החפים מפשע שעשויים להיפגע בשברי ורסיסי הזכוכיות מתקינים ציפוי מגן לזכוכית.

איזה ציפויים קיימים

לציפוי מגן לזכוכית יש שתי מטרות עיקריות האחת למניעת פיזור הזכוכית בעת ניפוץ והשנייה כדי למנוע את האפשרות לחדירת רסיסים או קליעים בעת ירי. לציפוי מגן לזכוכית יש חשיבות נוספת וחשובה בעת רעידת אדמה. בהתאם לתחזיות של מומחים בתחום רעידות אדמה רעידת אדמה בישראל אינה בגדר של השערה והיא עלולה להתקיים בהקדם. בעת רעידת אדמה יש סיכוי סביר שזכוכיות החלונות והדלתות יהיו הראשונים להתנפץ. בשוק הישראלי יש מספר חומרי גלם המתאימים לציפוי מגן לזכוכית. כדי לבחור את חומר הגלם הטוב ביותר כדאי לקיים התייעצות מוקדמת עם בעל מקצוע, וביחד איתו לבחור את החומר המתאים ביותר.

איך מוצאים ציפוי מגן לזכוכית רק ברמה הגבוהה ביותר

ציפוי מגן לזכוכית צריך להיעשות על ידי בעלי מקצוע ברמה גבוהה. הציפוי חייב להיות מחומרי גלם איכותיים. חשוב לעבוד עם חברה מנוסה שיש לה ניסיון גם בפיתוח וגם בהתקנה של הזכוכית המצופה בגלל הסיבה שבגינה אתם מתקינים את הזכוכית. ניסיון, אדיבות, מחיר וכמובן עמידה בתקנים מחמירים – אלו הקריטריונים לבחירת החברה.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה