המשמעות של קלסרים עם לוגו

קלסרים עם לוגו

לא פעם אנחנו יכולים לראות קלסרים, מחברות ואמצעים אחרים שמיועדים לכתיבה, עם לוגואים של חברות שונות על גבי הכריכה. בדיוק כמו שיש עיצובים על הקלסרים, בין אם זה של גיבורי על, כלי רכב, דמויות מהאגדות ועוד, כך אנחנו יכולים למצוא גם לוגו כזה או אחר על גבי הקלסר.

יש שתי משמעויות לעיצוב קלסר עם לוגו. המשמעות הראשונה היא, אמצעי שיווק וקידום מכירות. בין אם אנחנו מעצבים קלסר עם לוגו ומציעים אותו ללקוחות פוטנציאליים או ללקוחות שלנו, ובין אם אנחנו מעצבים קלסר עם לוגו שמיועד למכירה, דוגמא למה שקבוצות ספורט עושות וכן מותגים גדולים אשר הלוגואים שלהם מוכרים ומפורסמים בכל העולם.

המשמעות השנייה היא לצורך שימוש פנימי. בעזרת עיצוב לוגו על גבי הקלסר יוצרים תחושת הזדהות בקרב העובדים עם החברה. זה דומה במובן מסוים למוצרי דפוס אחרים בהם אנחנו נרצה להשתמש, בין אם נייר מכתבים, מעטפות ואמצעים אחרים. לא מעט עסקים בוחרים לנקוט בגישה הזאת, גם בשביל לעבוד עם מוצרים ייחודים שמותאמים לצרכים של העסק, גם בשביל לייצר אחידות וכן בשביל לייצר, כאמור, תחושת הזדהות של העובדים עם המקום.

מן הסתם, בכל המקרים, אלה צריכים להיות קלסרים איכותיים אשר יהיה ניתן לאכלס בהם כמות גדולה של ניירות מסוגים שונים. אנחנו יכולים לבחור איזה סוג קלסר זה יהיה, באיזה גודל ובאילו צבעים הם יהיו מעוצבים. צריך לבחור היכן להדפיס את הלוגו וכיצד, על מנת שנוכל להתאים אותו לעיצוב של הקלסר.

צריך לומר, בשני המקרים, לא מדובר על משהו שהוא חובה לעשות ובטח לא משהו שכל עסק אמור לעשות. במקרה הראשון, סביר להניח שזה יהיה נכון לעצב קלסר עם לוגו, רק בתנאי שמדובר בקבוצת ספורט פופולארית מענף מוכר או במותג מוכר. אין טעם לנסות ולשווק קלסרים עם לוגו של עסק שאיש לא מכיר או שהלוגו שלו איננו מוכר או איננו "שיווקי". גם במקרה השני, סביר להניח שזה יתאים יותר לעסקים גדולים ולא לכל עסק אשר נדרש להשתמש בקלסרים ומוצרי דפוס.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה