הגיע הזמן להחליף מקצוע?

הזמן להחליף מקצוע

כאשר הורינו התחילו לעבוד הוריהם יצאו לפנסיה בגיל 65 אצל גברים ו60 אצל הנשים. מאז גיל היציאה לפנסיה עלה בצורה דרמטית וסביר מאוד להניח שכאשר אנחנו נצא לפנסיה הוא יעלה עוד. מאפיין נוסף של שוק העבודה היה שאנשים התחילו במקום עבודה מסוים ונשארו בו במשך שלושים וארבעים שנה. כיום אנשים מחליפים הרבה יותר מקומות עבודה ולא נראה כי המגמה הזאת תשתנה. אנשים לא רק מחליפים מקומות עבודה אלא הם גם משנים את המקצוע שלהם. כך יוצא כי אנשים לומדים לימודי הוראה ואז מבינים כי הם בכלל רוצים להיות מהנדסים. או שיש אינספור דוגמאות לאנשים אשר למדו משפטים ואז החליפו מקצוע והתחילו לעבוד בתחום הפרסום. כך יוצא כי אנשים כבר לא מתביישים להחליף קריירה באמצע החיים או בתחילתם באמצעות האתר ווב אקדמיקס וזהו משהו שנראה כי רק יתגבר בשנים הקרובות ובעתיד הנראה לעין.

איך אפשר לשלב בין עבודה ללימודים?

אך אי אפשר להתעלם מכך כי יש קושי להחליף מקצוע בגילאי השלושים כאשר יש לנו ילדים ואנו צריכים לדאוג לפרנס אותם. אנחנו לא יכולים פתאום יום אחד לעזוב את העבודה וללכת ללמוד באוניברסיטה או במכללה. אז מה אנחנו יכולים לעשות בכדי להתגבר על הבעיה הזאת? התשובה היא שכדאי לכם לשקול ברצינות ללכת ולהירשם אל קורסים באינטרנט. קורסים אלו יאפשרו לכם ללמוד מקצוע חדש מן היסוד ועדיין להמשיך ולעבוד בעבודה שלכם ולהרוויח בה כסף. כך ניתן לומר כי העולם של קורסים באינטרנט שינה את כל מה שאנחנו יודעים על עולם העבודה ואת האופן שבו אנחנו חיים וזהו משהו שכדאי לכם לזכור ולקחת בחשבון.

האם כל קורס אינטרנטי ישיג את התוצאה?

אך אם אתם לומדים באינטרנט אתם צריכים לזכור כי לא כל קורס אינטרנטי ישיג את התוצאות הרצויות. אם אתם רוצים שיקבלו אתכם לעבודה אתם צריכים ללמוד במוסד אינטרנטי נחשב ומוכר אשר נחשב לכזה המלמד ברמה גבוהה וזאת בכדי להבטיח כי מקומות העבודה החדשים שאתם מנסים להתקבל אליהם יתייחסו ברצינות אל הקורסים שלמדתם באינטרנט.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה