איך בוחרים ייעוץ משכנתאות שמתאים לי

ייעוץ משכנתאות

כל ישראלי רוצה דבר אחד בחיים וזה להיות בעלים של בית. ההבנה היא כי שברגע שיש לנו בעלות על בית אנחנו נהיה הרבה יותר שמחים ומאושרים ויהיה לנו שקט נפשי הרבה יותר גדול. על כן המפתח לחיים טובים הוא להיות בעלים של בית ובכך אין כל ספק. אך העניין הוא שקשה מאוד להיות בעלים של בית מבלי לקחת משכנתא. משכנתא היא הכרחית ל-90% מהישראלים אשר רוצים לקנות בית ועל כן היא סופר חשובה ויש לשים דגש עצום על המשכנתא שאנו לוקחים. אתם חייבים להבין שבכדי לקחת את המשכנתא הטובה ביותר אתם צריכים מומחיות רבה והבנה עמוקה. כחלק מכך אתם צריכים לפנות אל יועץ משכנתאות באתר תשואות פיננסים האיכותי ביותר שיש. יועץ משכנתאות יכול להוות את ההבדל בין משכנתא טובה ובין משכנתא גרועה ועל כן יש לשים דגש עצום על בחירתו.

בחנו היכן היועץ עבד לפני שאתם פונים אליו

אז כיצד נבטיח כי אנחנו בוחרים את היועץ הטוב ביותר? מה אנחנו צריכים לעשות בכדי לוודא זאת? אם כן כדאי לכם לבחון לעומק את השאלה היכן היועץ עבד לפני שהוא ייעץ לכם. אם היועץ עבד בעבר בבנק בתור יועץ משכנתאות הרי שהכי כדאי ללכת אליו מכיוון שסביר להניח כי הוא ייתן לכם את הייעוץ הטוב ביותר שיש. יועץ אשר עבד בבנק בעבר יודע בדיוק כיצד הבנקים עובדים, מה הם הטריקים והשטיקים שלהם והיכן ניתן להתווכח אתם בכדי להוריד את מחיר המשכנתא. לכן הניסיון של היועץ הוא סופר חשוב והכי טוב אם הניסיון הזה כולל עבודה בבנקים לאורך השנים.

מדוע המחיר של היועץ לא צריך להטריד אותי?

עליכם להבין כי יועץ משכנתאות טוב יכול לחסוך לכם עשרות ואף מאות אלפי שקלים. על כן אתם לא צריכים להיות מוטרדים אם אתם משלמים ליועץ חמשת אלפים שקלים או שמונת אלפים שקלים מכיוון שזה כסף קטן לעומת מה שהיועץ חוסך ועל כך אתם חייבים לחשוב אם אתם רוצים לנהל את עניינכם בצורה חכמה.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה