פרסום עסקים

למה כל ארגון זקוק למערכת samanage?

אם אתם חלק מארגון או חברה כלשהיא ועדיין לא שמעתם על Samanage, זה בדיוק הזמן להכיר. בעידן שבו זמן שווה כסף, כל דבר שיכול לייעל תהליכים ופעולות בארגון שלנו, שווה לשקול אותו בחיוב.

עם Samanage זה הרבה יותר מרק זמן שווה כסף, התוכנה הזו פשוט תעזור לכם לנהל כל כך הרבה תהליכים שמתבצעים בתוך הארגון עם מערכת מסודרת שפועלת על כל סוג של מכשיר בין אם זה מחשבים נייחים או ניידים, שרתים, טלפונים חכמים, טאבלטים ועוד. התוכנה פותחה במטרה שכל אחד בארגון יוכל להקל על עצמו ויתנהל בצורה יותר יעילה וחכמה. התוכנה בעצם עוזרת לחבר בין עסקים לבין לקוחות ועובדים, מחברת גם בין מחלקות הארגון השונות והכל בצורה נעימה עם חווית משתמש בלתי רגילה. אז למה כל ארגון זקוק למערכת samanage?

קודם כל, הפתרונות השונים שמציעה התוכנה בעצם עוזרים לחברות בכל סדר גודל. בפועל, אם למשל מגיעה פנייה או בקשה, המערכת יודעת לנתב אותה בדיוק למקום הנכון בכדי שהמענה יהיה מהיר, יעיל וחכם. המערכת עובדת על פי אלגוריתם לצד קטלוג שירותים המאפשר לעובדים להתמודד עם כל מיני בעיות ולקצר את זמני התקלות בתהליך פתירת הבעיה. הת samanage מציעה לעובד גרפים, טבלאות ועוד כל מיני כלים שבעצם מפשטים את הנתונים וכך ניתן להבין בדיוק ובכל נקודת זמן איפה אני עומד ומה אני צריך לעשות כדי לשפר את המיקום שלי בנקודת זמן ספציפית. הממשק של התוכנה מתאים כמעט לכל סוגי המחלקות בארגונים: מחלקת שיווק, מחלקת פרסום, מחלקת כספים, משאבי אנשים ועוד

יתרונות השימוש ב- samanage

  1. חוסך זמן אדיר
  2. מייעל תהליכים בתוך הארגון
  3. מנתב בצורה חכמה פניות למחלקות השונות בארגון
  4. תומך בלמעלה מ-40 שפות
  5. ניתן להתחבר לתוכנה בכל מקום שנמצאים, לא רק במקום העבודה
  6. ממשק נוח ופשוט מאוד לשימוש

כתוב/כתבי תגובה