מתי מומלץ לגשת לבית חולים לחיות

בית חולים לחיות

בגדול, ניתן לחלק את רוב האנשים לקבוצה שאוהבת בעלי חיים ומעוניינת לגדל ולטפל בהם, לעומת הקבוצה השנייה שמגלה פחות עניין בתחום. הקבוצה שמגדלת בעלי חיים, גם כן מתחלקת לשניים – ישנם אנשים שנוטים לקחת כל שיעול של הכלב בתור מקרה קיצון שמצריך בדיקה דחופה אצל הווטרינר, לעומת הצד השני של המטבע – אנשים שנוטים לדחות את הטיפול ולקוות לטוב. למעשה, כמו תמיד, דרך האמצע היא הדרך הנבונה והמושכלת ביותר. אין צורך להילחץ מכל בעיה קטנה, היות וישנם לא מעט מצבים שבהם הכלב או החתול לא מרגישים טוב, אבל אם מחכים עוד יום – יומיים, רואים שהמצב משתפר. מצד שני, במידה והחתול שלכם נפל מקומה שלישית, מומלץ מאוד לא לחכות לכלום, אלא לגשת מיד לבית חולים לחיות.

מתי מומלץ לגשת לבית חולים לחיות – עושים סדר בבלגן

כאמור, חשוב להפעיל שיקול דעת, ובמקרה הצורך ניתן תמיד להתקשר לבית החולים הווטרינרי, על מנת להתייעץ לגבי דחיפות המצב. כמובן, שאם פתאום נזכרתם שלא חיסנתם את הכלב בזמן או שלחילופין, לא הענקתם לחתול את הטיפול הקבוע נגד פרעושים או תולעים – אין זו סיבה מספקת להגיע לבית החולים. טיפולים שגרתיים כגון תילוע, פרעוש, חיסונים ובדיקות שגרתיות, עדיף תמיד לעשות במרפאה ווטרינרית בשעות הביקור הרגילות שלה. לעומת זאת, במידה ומדובר על מקרה חירום, המסכן את חיי בעל החיים – חשוב לא לחכות ולא לדחות, אלא לגשת מידית לבדיקה. מקרים מסוג זה כוללים בין היתר תאונות דרכים, התייבשות, מכת חום, הכשה של נחש או עקרב, חפץ חד שחדר לגופו של בעל החיים, הרעלה, נפילה מגובה וכדומה. גם אם בעל החיים נראה בסדר ומתנהג רגיל, כדאי בכל מקרה להגיע לבדיקה מקצועית, כדי לשלול דימום פנימי או כל נזק גופני אחר שאינו נראה לעין.

לסיכום, מומלץ לגשת לבית חולים לחיות כאשר בעל החיים שלכם נמצא בסכנה. במידה והוא אכל אוכל מורעל, נפגע מרכב חולף או נפל מהחלון למשל – חשוב לא להתמהמה אלא לגשת מיד לבית חולים לחיות לצורך טיפול דחוף, שיכול להציל את חיי חיית המחמד שלכם.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה