אקטואר מומלץ לכתיבת חוות דעת במרכז

חוות דעת אקטוארית

אם נגיד לכם את המילה אקטואר בטח תסתכלו עלינו בעיניים נדהמות ולא תבינו מה אנחנו רוצים מכם. ואכן אין להכחיש כי הציבור הרחב אינו נחשף לעבדות האקטואר ואינו מבין את המשמעויות הרחבות של מקצוע זה. כך למשל האם ידעתם כי עבודתו של אקטואר הכרחית לשם פעילותן התקינה של חברות הביטוח? האקטואר הוא אשר באמצעות כלים סטטיסטים צופה כמה תביעות יוגשו לחברת הביטוח והוא אשר קובע למעשה מה יהיה גובה הפרמיה שנשלם. לכן ניתן לומר כי תפקידו של האקטואר הוא גם חשוב ביותר וגם מעניין מאוד. אם אתם מתעניינים בסטטיסטיקה או בכלכלה אנחנו ממליצים לכם מאוד לשמוע עוד על מקצוע האקטואריה ואנחנו מבטיחים לכם כי לא תתחרטו וכי תיחשפו אל עולם מסעיר, מרגש ומעניין במיוחד שמעטים המקצועות שמספקים את אותו סיפוק כמו מקצוע האקטואריה.

זכרו כי חוות הדעת של האקטואר הכרחית בסכסוכים משפטיים

אז מדוע האדם הפרטי צריך לפנות אל אקטואר מומלץ לכתיבת חוות דעת במרכז, מדוע כל כך חשוב שנמצא המלצות על האקטואר? אם כן אתם חייבים להבין כי פעמים רבות אדם מן היישוב יידרש לחוות דעת אקטוארית בעת סכסוך משפטי. כך לדוגמא בתביעת נזיקין האקטואר יחשב כמה האדם הפסיד בעקבות הנזק וכמה הוא היה יכול להרוויח לולא היה קורה המקרה. לכן ניתן לומר כי בסכסוכים משפטיים יש משמעות אדירה לאקטואר ואתם צריכים לבחור אך ורק אקטואר מומלץ. עליכם להבין כי בכדי שהשופט יקבל את חוות הדעת של האקטואר אתם צריכים לבחור את האקטואר המקצועי ביותר והמנוסה ביותר שיש וכך תבטיחו כי תבחרו את איש המקצוע האיכותי ביותר שיש.

האם בקשת חוות דעת אקטוארית מחייבת הוצאה כספית גדולה?

אתם בטח שואלים עכשיו האם כאשר אני בוחר אקטואר לסכסוך משפטי אני צריך להוציא סכומים גדולים על כך? התשובה היא שממש לא והאקטואר לא מצריך תשלום גדול. עובדה זו מתחדדת פי כמה אם נזכור כי בזכות האקטואר אנחנו יכולים לקבל סכומים רציניים ביותר מה שהופך את הפניה אליו לעוד יותר משתלמת מבחינה כספית.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה