מרצים לסדנאות חוויתיות במגוון תחומים

מרצים

ישנן דרכים שונות כיצד אנחנו יכולים לבלות וליהנות, בין אם זה עם חברים, בני משפחה ובין אם זה במסגרת עבודה או לימודים. אחת הדרכים אשר בשנים האחרונות הופכות להיות מאוד פופולאריות היא באמצעות פנייה לחברת "סגול הרצאות וסדנאות" והזמנת חוויה אחרת לפי קהל יעד, גילאים, ונושאים בתחומים שונים.

הרעיון הוא פשוט, מספר חברים או בני משפחה מתאגדים ביחד והולכים להרצאה, בין אם זו נערכת במקום מסוים ובין אם המרצה מגיע אליהם הביתה. ההרצאה כוללת לא רק חלק פרונטלי של פרזנטציה במהלכה המרצה מעביר את הדברים למי שנמצא בחדר, אלא הוא גם יוצר סוגים שונים של הפעלות ופעילויות, על מנת להמחיש דברים מסוימים שהוא מבקש להעביר דרך ההרצאה.

בין ההרצאות והסדנאות החווייתיות, אפשר למצוא מגוון רחב של נושאים ותחומים שקשורים לחיינו כך או אחרת. פה צריך להדגיש נקודה מאוד משמעותית. יש הבדל, באופן טבעי, בין הרצאות אשר קשורות לדברים תיאורטיים לבין הרצאות אשר כוללות גם דברים מעשיים. כלומר, סביר להניח שהרצאה בנושא המזרח התיכון או פוליטיקה עולמית, לא תכלול סדנה מעשית, אבל בתחומים אחרים כן ניתן לשלב את זה.

למשל, אנחנו יכולים למצוא סדנאות חווייתיות בנושאים של העצמה ומנהיגות, זוגיות ומיניות, חינוך והורות, סדנאות שקשורות להריון ולידה, סדנאות שקשורות לעבודה, סדנאות שקשורות ליצירה, בישול ועוד. אותן סדנאות יכולות להתאים לקבוצות שונות של גילאים, בין אם זה ילדים, מבוגרים, בני נוער וכדומה. לכן אנחנו יכולים למצוא באותן הרצאות שילוב של גילאים שונים.

חשוב להבהיר עוד נקודה, הרבה פעמים ההבדל בין סדנה להרצאה היא גם במשך הזמן שזה נמשך פר פגישה וגם מספר הפגישות שזה נמשך. יש סדנאות שנמשכות שעה ויש כאלה שנמשכות יותר, יש סדנאות שנמשכות פגישה אחת ויש כאלה שנמשכות יותר זמן. זה תלוי כמובן בסוג הסדנה ובאופן בו ניתן להעביר את החומר בצורה ברורה ונוחה.

סדנאות חווייתיות יכולות להיות פתרון אידיאלי לצרכים שונים, באופן טבעי על מנת שבאמת יהיה ניתן ליהנות מהן ולהפיק מהן תועלת רבה, צריך לדעת איזה מרצה לבחור ולהתאים את סוג ההרצאה בצורה מושלמת לקהל היעד שאמור להיות נוכח בהרצאה.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה