ענת אביטל

מטיילים עם ענת אביטל

אם אתם מעוניינים לארגן לחבר'ה בעבודה או לבני משפחה, טיול מיוחד, בכיף, טיול ייחודי ברחבי מהארץ, הדרך הטובה והאיכותית ביותר לעשות את זה, היא באמצעות ענת אביטל בעלת החברה "מטיילים עם ענת".

ענת היא דוקטור בלימודי ארץ ישראל, ארכיאולוגיה ואמנות של ארץ ישראל. כבר עשרים שניה היא מנהלת את החברה שבבעלותה "מטיילים עם ענת". ענת היא מדריכת טיולים מוסמכת אשר מארגנת אירועים לקבוצות שונות הן מהארץ והן מחו"ל, וכן היא מרצה מאוד מבוקשת בתחום, במכללות ובתי חינוך שונים.

במסגרת עבודתה מציעה ענת ללקוחותיה מגוון רחב של אופציות לטיולים. בין היתר, היא מארגנת, כאמור, טיולים לבתי ספר, טיולים לקבוצות מחו"ל, קבוצות עובדים, משפחה, ועוד. במסגרת הטיולים אפשר ליהנות מאירועי גיבוש, פעילויות ODT, אירועי שטח, טיולי שמחות, ימי כיף, פעילות אתגרית ועוד. כל הטיולים נערכים עם כל מה שצריך בשביל לצאת לטיול בטוח ושלם בישראל, החל מהסעות מסודרות, מדריכים, אבטחה ועוד.

חשוב לומר, כל הטיולים שענת מארגנת מותאמים למגזר, כך שאפשר להזמין טיולים שמותאמים למגזר הדתי, חרדי, ומגזרים אחרים. כמובן שכל הטיולים מותאמים גם לגיל ולמצב הבריאותי של המטיילים. לפני שמתחילים בתכנון הטיול והתוכנית שלו, ענת והצוות שלה מקבלים את כל הפרטים על מי שיוצא לטיול, וכך נקבעת התוכנית אשר אמורה להתאים להם.

טיולים אשר כוללים לינה והסעדה, הרי שהחברה מארגנת אותם, כמובן שכל בתי המלון, אכסניות ומקומות לינה אחרים, כמו כן מסעדות או בתי קפה, הם במחירים מצוינים, במקרים מסוימים המחיר משולם מראש, במקרים אחרים יש לשלם במקום.

כפי שאפשר להבין, הטיולים נערכים במקומות שונים בארץ, החל מהחרמון בצפון ועד אילת בדרום. כמובן שהמדריכים אשר יוצאים מטעם החברה עם הקבוצה, הם מדריכים שמתמחים באזור אליו מתוכנן הטיול. מן הסתם, הקבוצה מקבלת הוראות ביטחון ובטיחות לפני שהם מגיעים אל האזור בשביל להימנע מבעיות שונות.

לפני סיום, ענת אביטל מציגה בפניכם מגוון רחב של טיולים אשר יכולים להתאים לכל הגילאים, אלה טיולים ברמה הגבוהה ביותר שיש, למי שמחפש טיול מעמיק, מאתגר ועם מגוון אטרקציות.

 

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה