איך ניתוח אף יכול לשפר את הדימוי העצמי?

ניתוח אף

לא מעט גברים ונשים סובלים לא פעם מדימוי גוף נמוך. דימוי גוף נמוך עלול לפגוע משמעותית באיכות החיים, בביטחון העצמי ובתחושה הכללית במשך היום. כל מי שמרגיש לא בנוח עם האף שלו, חושש מתמונות פרופיל ומרגיש לא בנוח לחשוף את הפנים שלו, יכול לתקן את העניין בצורה קלה ופשוטה למדיי. ניתוח אף נחשב לאחד הניתוחים הנפוצים ביותר בעולם, זהו ניתוח פשוט יחסית שאינו גוזל זמן רב והוא נחשב לבטיחותי למדיי. ניתוח זה מתאים לכל מי שמלאו לו 18 שנים, ויש לו או לה אף לא סימטרי אשר גורם למבוכה ולתחושה של דימוי עצמי נמוך. לאחר ניתוח אף מוצלח הדימוי העצמי עולה בצורה משמעותית, כבר אין חשש ממצלמות וניתן לחוות תחושות של אושר ורגיעה בנוגע למראה הפנים שעד כה גרם לא מעט צער וחרדה.

ניתוח אף

מה חשוב לדעת לפני שמבצעים ניתוח אף?

הדבר החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון בטרם ניגשים לבצע את הניתוח, הוא תיאום ציפיות עם המנתח. במהלך פגישת הייעוץ המנתח מסביר ומדגים את הפעולות שניתן לעשות, על מנת להגיע לתוצאה הרצויה. במהלך הפגישה נעשה תיאום ציפיות ברור בין המטופל למנתח, על מנת למנוע מצב של ציפיות שווא לא מציאותיות. כמו כן, במהלך הפגישה המנתח בודק את מצב המטופל, בוחן את מבנה הפנים ומצב העור וכמובן בודק לעומק את מצב האף. רק לאחר הבדיקה המנתח יכול להחליט לגבי התכנית הניתוחית שמתאימה למבנה האף של המטופל ולרצונות האישיים שלו. רוב הניתוחים נעשים במתכונת של ניתוח אף סגור, בשיטה זו הניתוח נעשה דרך חתכים שמתבצעים ברירית האף. שיטה זו מבטיחה כי לא תישאר שום צלקת על העור. אופציה נוספת היא ניתוח אף פתוח, שיטה זו מאפשרת שימוש במגוון רחב יותר של טכניקות ניתוחיות אך היא עלולה להשאיר צלקת קטנה על האף.

לסיכום, ניתוח אף יכול לשנות את כל צורת הפנים של המטופל, ובכך לאפשר לו מראה אסתטי וסימטרי יותר. הניתוח יכול לשפר משמעותית את הדימוי העצמי, לשפר את התחושה הכללית ולעשות פלאים לביטחון העצמי.

 

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה