משרדים למכירה בתל אביב: 3 בדיקות קריטיות לפני קנייה

השכרת משרדים

אם החלטתם לקנות משרד בתל אביב, ישנן מספר בדיקות קריטיות שחשוב שתבצעו עוד לפני הרכישה, כי הרי רכישת משרד היא עסקה שאתם מבצעים והיא עסקה מאחת הגדולות שישנן.

רבים מבעלי העסקים שנעזרים בחברות המתמחות בנדל"ן כדי לקנות את המשרד הנחשק, ובכך הם יכולים למצוא משרד מושלם לצרכים שלהם.

אבל אם בכל זאת אתם רוצים לעשות זאת לבד, או לפחות להתעניין בשלבים הראשונים לפני שאתם קונים משרד, חשוב שתדעו מהן 3 הבדיקות הרטיות שיש לעשות לפני הרכישה:

  • מיקום המשרד – לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן!. מיקומו של העסק הוא האלמנט הראשון שיש לשים איליו לב כי המיקום של המשרד הינו נדבך קריטי לפני הרכישה. חשוב שהמשרד שלכם יהיה ממוקם במקום מרכזי מהסיבות של נוחות, וזאת כי חשוב שיהיה נוח לעובדים כמו גם ללקוחות להגיע למשרד, וגם כדי שאתם כבעלי עסקים תוכלו להתנהל טוב יותר במיקום שלכם, להכיר בעלי עסקים אחרים, לנהל את העסק בצורה דינאמית, ולהיות המיקום מרכזי בו קורה הכל. עוד חשוב שלמרות שבחרתם משרד בתל אביב, שהוא במיקום מרכזי וכי במקום יהיו לכם מקומות חנייה מסודרים לפחות לרכב שלכם ולרכבים של עובדים מהמשרד.
  • גודל המשרד – אלמנט שני וחשוב בבחירת משרד למכירה בתל אביב הוא גודל המשרד. כאשר את בוחרים משרד, חשוב שהמשרד יתאים לכמות העובדים שלכם, לסוג הפעילות שאתם מקיימים בו, לרושם שאתם רוצים להקנות במשרד, ולמראה העיצובי שמקנה משרד רחב ידיים והוא תחושה של נוחות, של רווחה ותחושה שמשרד כזה תמיד נעים ומרווח יותר ומתאים יותר לעיצוב לעובדי המשרד וכמובן גם ללקוחות. עם זאת של משרד קטן בתל אביב יכולה באמצעות העיצוב הנכון להקנות תחושה של משרד בוטיק באווירה ביתית נעימה שכיף להשתייך איליו גם כעובדים וגם כלקוחות.
  • נוחות – אלמנט שלישי ואחרון הנוגע לנוחות הינו אלמנט חשוב. שימו לב שהמשרד שאתם בוחרים מאפשר נוחות מרבית. בדקו כי המשרד נגיש, נוח, בדקו כי יש בו מטבחון, שירותים זמינים, מעלית, שירותי בטחון, חניות קרובות, וכל השירותים שאתם זקוקים להם בניהול משרד. בכך תוכלו לעבוד בצורה טובה, יעילה וזמינה.

 

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה