דירות אגרנות ומצבן התחזוקתי

פינוי דירה

דירות אגרנות הן הגדרה כוללת לדירות מגורים בהן מתגוררים אגרנים כפייתיים הסובלים מאובססיה בלתי נשלטת לאגירת חפצים מיותרים וחסרי תועלת או שימוש בשטח הדירה. ברוב דירות האגרנות בישראל מתגוררים האגרנים הכפייתיים בגפם, כאשר בלמעלה ממחצית הדירות בהן מתגוררים אגרנים כפייתיים לא ביקר אדם זר מזה מספר שנים.

האגרנים הכפייתיים ידועים בקנאותם בכל הנוגע לפריטי האגרנות אותם הם אוגרים ואוספים לבתיהם, ולכן, ברוב המקרים הם פשוט נמנעים מלהזמין לביתם אנשי מקצוע לצרכי טיפול תחזוקתי שוטף במתקני הדירה. כפועל יוצא מכך, למעלה מ-90 אחוזים מדירות האגרנות במדינת ישראל סובלות ממצב תחזוקתי ירוד הבא לידי ביטוי במפגעים סביבתיים ותחלואים כאלו ואחרים. מנתונים שונים אותם אספו פקידי רווחה בכל רחבי הארץ נמצא כי ב-90% מדירות האגרנות בישראל קיימת סכנה מוחשית ומיידית להתלקחות שריפה כתוצאה מתשתיות חשמל ירודות, ב-95% מדירות האגרנות נמצאו תיקנים ומזיקים בהיקף חריגים ובכ-50% מהדירות הופיעו עכברים, חולדות ומכרסמים נוספים בהיקפים גדולים. עוד נמצא כי ב-50% מדירות האגרנות בישראל קיימות בעיות תשתית חמורות במערכות החשמל, הגז, המים והאינסטלציה.

פינוי דירה

כיצד מתמודדים עם כל זה?

המצב התחזוקתי הירוד המאפיין את דירות האגרנות, הוביל לכך, שחלק גדול מהאגרנים הכפייתיים סובלים ממחלות ריאה ובעיות בדרכי הנשימה, וזאת לנוכח היקף מצבורי האבק ותחושת המחנק המאפיינת את דירות האגרנות.

אחת מהדרכים להתמודדות עם מצבן התחזוקתי הירוד של דירות האגרנות היא באמצעות ביצוע עבודה יזומה של פינוי מלא או חלקי של תכולת האגרנות משטח הדירה. אחת מהחברות המובילות ביותר בתחום פינוי דירות אגרנות בישראל הינה חברת מומחה פינוי דירה בראשותו של קבלן הפינוי שי גולד. לחברה, הידע, הניסיון והיכולות המקצועיות לבצע בעבורכם הליכי פינוי מהירים ויסודיים של תכולת אגרנות מכל סוג ובכל סדר גודל, וכל זאת לאחר הבעת הסכמתו של האגרן הכפייתי לצורך ביצוע העבודות בשטח ביתו, או לחילופין, באמצעות הנפקת צו מטעם בית המשפט המחייב את האגרן לבצע זאת במהירות האפשרית.

רוצים לדעת יותר על דרכי ההתמודדות עם תופעת האגרנות הכפייתית? במומחה פינוי דירה תוכלו למצוא ייעוץ מומחים לנושא.

 

 

 

 

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה