פינוי דירה מלוכלכת

פינוי דירה

יש מצבים שלא בהכרח צריך להשלים עימם, יש מצבים שניתן לשנות גם אם הם נראים מאתגרים ויש מצבים שעל מנת לשנות אותם ניתן להיעזר בגופים מקצועיים. אי לכך, אם גם אתם גרים בדירה שאינה נעימה עבורכם, ולא כיוון שהאזור בעייתי ולא כיוון שהשכנים לא נחמדים, אלא פשוט כי המצב שלה בכי רע – דעו שלפעמים פנייה מהירה אל איש מקצוע מתאים עשויה לשנות במהרה את פני הדברים.

שלב ראשון – פינוי תכולה

אין הכוונה בשירותי אינסטלטור או חשמלאי, אלא סה"כ מדובר בהחזרת הדירה למצב שראוי למגורים הן מבחינת סדר והן מבחינת ניקיון. עם זאת, אין להזמין מסדרת בתים, אלא ראשית יש להבין מה נמצא בדירה שהוא אינו רצוי, ופשוט להתחיל לערום את כלל החפצים המיותרים ולהתחיל להבין כיצד עומדים להיפטר מהם באופן מקצועי וחוקי.

חברה ייעודית עבור פינוי מאתגר

על מנת לפנות תכולה רבה ואף שנמצאת במצב רע, אין צורך לעמול קשה, אך כן יש לברר היכן ניתן למצוא חברת פינוי מקצועית אשר בין היתר אינה נרתעת מפסולת, צחנה, בלגן, טינופת, שאריות מזון וכדומה, וזאת בשל הסיבה הפשוטה – אותה חברה רגילה לכך על בסיס יומי.

לכלוך ופסולת בדרך להוצאה מהדירה

לצד פינוי פסולת רבה במצב בעייתי, גם יש לקחת בחשבון שיש להחזיר את כלל הדירה להיות ראויה למגורים, ועל כן אין לפנות רק אל חברת הפינוי, אלא גם אל חברת ניקיון, או לחלופין יש למצוא חברת פינוי שגם יודעת להציע שירותי ניקיון עבור דירות מוזנחות – אופציה אידאלית, במיוחד לנוכח העובדה שכיום יש חברות מאוד מקצועיות שיודעות לאפשר זאת.

בטיחות ואמצעי זהירות בעת פינוי תכולה מוזנחת

יש להבין שמלאכת פינוי דירה מוזנחת הרבה יותר מאתגרת מאשר פינוי מדירה רגילה, וזאת כי תכולה מעין זו עשויה להיות חלודה, שבורה, בעלת עובש וכדומה. אי לכך יש לפנות רק אל חברת פינוי שמתמחה בכך, שיודעת להיערך לקראת דירות שכאלו, שרגילה לכך ואך שאנשי הצוות בין היתר גם אנושיים, וזאת על מנת שיעניקו תחושה נעימה ויימנעו מהרמת גבה ומתחושת זלזול.

 

 

 

 

 

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה