שי פינוי דירה בראש העין

פינוי דירה

 

חברת "שי פינוי דירה" מהווה לא פעם פתרון אידאלי עבור מגוון אנשים אשר מבקשים לפנות מקום בביתם, להיפטר ממוצרים גדולים ומאסיביים, להכין דירת ירושה עבור מכירה, לעבור לבית חדש בראש העין אך שעדיין מכיל את חפצי הדיירים הקודמים, לשנות הרגלי חיים של אספנים כפייתיים וכדומה. אי לכך טוב לדעת שאם גם אתם מבקשים לפנות דבר מה ואתם מתקשים לעמוד במשימה לבדכם, הרי  שכל שעליכם לעשות זה לפנות אל חברת "שי פינוי דירה" וליהנות מחברה מקצועית, אמינה, מסורה, מנוסה וכה יעילה.

אודות הליך הפינוי

מבקשים לשמוע מעט אודות הלך הפינוי מטעם חברת "שי פינוי דירה"? ובכן הצעד הראשון ובעצם גם די האחרון שלכם בתור לקוחות הוא פשוט להרים שיחת טלפון אל שי מנהל החברה. בתום השיחה שי ישלח נציג על מנת שיבוא לראות בדיוק במה דברים אמורים. לאחר מכן תינתן הצעת מחיר ואף תחתמו על הסכם עבודה מסודר, וזאת מתוך שאיפה לשקיפות מרבית. ביום הפינוי מגיעים אנשי הצוות בדיוק בשעה שנקבעה מראש וכל חבר צוות מתחיל בתהליך הפינוי, כאשר ניכר שחברי הצוות עברו לפני ההגעה תדריך ייחודי בדיוק עבור סיטואציית  הפינוי שנוגעת לכם. כשלב מקדים הצוות יציע את עצתו עבור מיון התכולה, וזאת הן על מנת להימנע מפינוי מיותר והן על מנת להבין מה מיועד למכולה, מה מיועד לפחי המיחזור ואף מה ניתן להציל ופשוט מאוד לתרום.

ישנו שלב שני

באופן שכזה מתקדם הליך הפינוי, כאשר עבור כל בעיה ישר נמצא פתרון, וזאת כי מדובר בצוות מנוסה שנשען על ניסיון של עשרים וחמש שנה. לאחר שהכול מפונה מהדירה, מגיע השלב השני. השלב השני מציע ללקוח ליהנות משירות משלים אשר עוסק באיפוס מצב הדירה מבחינת סדר וניקיון, וזאת כי הרבה פעמים בתום הפינוי מופיע לכלוך רב ואף מתגלים כתמי חלודה ועובש. פה שוב ניתן לראות כמה הכול נעשה באופן אידאלי, וזאת כיוון שחברת "שי פינוי דירה" יודעת להציע שירותי חיטוי, הדברה, ניקיון ואף סיוד – כך שללא ספק בתום הפינוי תזכו ליהנות מדירה שפשוט יהיה כיף לשמור על מצבה החדש.

התמחות ספציפית

ראוי לציין שכאשר מצוין שחברת "שי פינוי דירה" יודעת לפנות כל סוג של תכולה, הרי שבין היתר היא גם יודעת לפנות פסולת, וזאת כי לצד דירות נורמטיביות, חברת "שי פינוי דירה" גם נוטה לפנות לא מעט דירות מוזנחות ואף דירות של אגרנים כפייתיים אשר מבקשים אחר התחלה חדשה. אי לכך אם גם אתם מבקשים ליהנות מדירה שמכילה רק מה שהיא צריכה ועל הדרך ליהנות מניקיון מקיף – הרי שאתם מוזמנים לפנות אל חברת "שי פינוי דירה" עוד היום ולקבל פרטים נוספים. נשמע טוב? המציאות עולה על המילים!

 

 

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה