מי צריך מערכת ניהול לידים

מערכת ניהול לידים

מערכת לניהול לידים היא מערכת שמסייעת לכל עסק לאסוף פניות שמתקבלות על ידי לקוחות משלל מקורות. באמצעות טכנולוגיה ייחודית ניתן להבין כיצד אפשר לשמר לקוח וגם לגייס לקוחות חדשים לעסק. אבל מי צריך מערכת מסוג זה ומדוע המערכת כל כך חיונית לעסקים? הכל בהמשך.

לפני הכל – מהי מערכת לניהול לידים?

מערכת זאת היא מערכת שחופשת פניות של לקוחות משלל מקורות באינטרנט בין אם מדובר בלקוחות מרשתות חברתיות, לבן  אם ממקורות אחרים ברשת. הלידים מגיעים מהפצת פניות שונות תוך איסוף נתונים אודות הלקוח.

לאחר שהנתונים נאספים יודעת המערכת לנתח את צרכי הלקוח ואישיותו. היא יודעת לנתח את הצרכים שלו, את ההעדפות שלו בנוגע למוצרים, את המותגים שהוא אוהב לרכוש ועוד.

בנוסף המערכת תדע לנתח גם תהליכי מכירה, להבין מתי מכירה של העסק הינה טובה ומתי מכירה נכשלת ובכך להנחות את המוכרנים כיצד לבצע מכירות טובות יותר. באמצעות המערכת ניתן לשמר לקוחות, להגדיל מעגלי לקוחות (וזאת במידה והמוכרים יודעים כיצד לעול בהתאם להנחיות המערכת) ומכאן גם לשמר לקוחות ולהגדיל מעגלי לקוחות.

אז למי המערכת מתאימה?

מערכת ניהול לידים מתאימים בעיקר לעסקים קטנים ובינוניים שרוצים לקבל לידים ומידע על לקוחות ובכך להגדיל את המכירות שלהם. המערכת מתאימה לארגונים שרוצים לדעת כיצד לנהל את המכירות שלהם בצורה טובה יותר, לשמר לקוח, לנתח מכירות ומהלכי מכירה, ולהרחיב את מעגל הלקוחות שלם.

כיצד פועלת המערכת

מערכת לניהול לידים פועלת על טכנולוגיה מתקדמת במיוחד. המערכת אוספת בכל זמן מידע ומסקנות, והיא עובדת על איסוף מידע תוך אפשור של הסקת מסקנות לגבי אפקטיביות של תהליכי מכירה והבנה של סיבות לכישלונות של מכירות בעסק. מידע זה אפשרי כל הזמן בשל ניתוח אפקטיבי של תגובות של גולשים ברתות, פניות, חיפושים, ועוד שהכל מתבצע על ידי איסוף נתונים מהרשת.

לסיכום באמצעות המערכת ניתן לתעד פניות מלקוחות, לייבא רשימות של לקוחות עתידיים ופוטנציאליים ולפנות אליהם עם פניות יזומות כאשר אתם יודעים על הלקוחות עובדות שעוזרות למכירה. עוד ניתן לשמר לקוחות ולשפר יחסים עימם, ובכך תוכלו לשמר את העסק עובד ולהגדיל רווחים.

 

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה