איך זורקים דברים בעלי ערך סנטימנטלי

פינוי דירה

דברים סנטימנטליים יש בכל בית. קשה לנו להבין איך זורקים דברים בעלי ערך סנטימנטלי ששמרנו שנים רבות ושקיבלנו כמתנה מההורים שלנו עוד בהיותנו ילדים. הפתרון המהיר והרגיש ביותר: פינוי דירות – חברה מקצועית שיודעת בדיוק איך לסדר את הבעיה.

דוגמאות לחפצים בעלי ערך סנטימנטלי

פינוי דירה

  • סבים וסבתות נוהגים לתת לנכדים מתנות שאת הערך הסנטימנטלי הם יכולים להבין רק לאחר פטירתם. זוהי המתנה האחרונה שהם יקבלו מהסבים ולכן היא הופכת לחשובה ורגשית עבורנו.
  • כל הורה מכיר את חבילות היצירה שהילדים מכינים ומביאים הביתה מהגן, הכיתה החוג או יוצרים בעצמם בבית. במשך שנים אנחנו שומרים אותן יצירות על המדפים, הכוננית או המגירות בבית. עם השנים צריך לפנות חלק מהדברים ותמיד יש את אותה דילמה איך זורקים דברים בעלי ערך סנטימנטלי.
  • ביטוי לחפצים סנטימנטליים יש לניצולי שואה. אחדים הצליחו לעבור את התופת ולשמור חפץ כלשהו שנשמר אצלם לאורך כל השנים. עתה כשהזדקנו ויש בדירה חפצים רבים, את חלקם הם מחלקים בין הילדים והנכדים וגם צריך להחליט איך זורקים דברים בעלי ערך סנטימנטלי. הדבר קשה לכולנו אבל לניצולי שואה יותר. הם תמיד זוכרים שבתקופה האפלה בחייהם לא היה להם שום דבר פרט לאותו דובי, בובה, או אביזר אחר שהצליחו לשמר. פינוי דירה הוא הפתרון עבורם, אחרת מצבם יילך ויחמיר.

אגרנות כפייתית – פינוי דירות ושמירה על הסדר הם הפתרון

כשזה נוגע לחפצים של ילדים, דרך אחת היא להתייעץ עם הילד שעשה את היצירה ולראות את תגובתו להחלטה לזרוק אותה לפח. לפעמים הילד עצמו אינו מעוניין להמשיך לשמור את אותה יצירה ואז אין בעיה. במקרה שישנה התנגדות כדאי להתחשב בילד ולנסות בפעם הבאה.ילדים שוכחים מהר ולכן לפני שאנחנו מחליטים איך זורקים דברים בעלי ערך סנטימנטלי של ילדים כדי להצפין אותו ולראות את תגובת הילד. אם הוא יחפש אחריו סימן שהוא אינו מוכן עדיין לזרוק אותו אם יעבור זמן והילד לא ישאל ולא יחפש אפשר לחשוב על דרך פעולה.

בדרך כלל אותם חפצים בעלי ערך סנטימנטלי אין ערך כספי. אלו זיכרונות מהעבר, זיכרונות מאנשים אהובים. אנשים שמקבלים חפצים סנטימנטליים חייבים להמשיך לשמר אותם אף אם הם אינם מהווים עבורם זיכרונות והסיבה לכך היא שבעל החפץ מסר להם אותו למשמורת בגלל הערך הסנטימנטלי שיש לו לחפץ. עבור אגרנים כאלו, פנוי דירות הוא הפתרון.

 

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה