פינוי מהגג

פינוי מהגג

לא מעט דיירים בבניינים הופכים את הגג הציבורי לאזור אחסון פרטי, במיוחד עבור מוצרים שאין בהם צורך ולא באמת אכפת מה יעלה בגורלם. אי לכך, אם גם אתם מזדהים עם הסיטואציה, אך אינכם יכולים להמשיך בשלכם, ולו כי וועד הבית החליט לעשות לכך סוף כיוון שמבקשים לשפץ את הגג (או פשוט לאטום אותו לקראת בחורף), הרי שעתה יש להתמודד עם לא מעט ציוד שחלקו מאסיבי וכבד, וכיוון שיש להניח שביום שהעליתם את הציוד לגג לא הקדשתם מחשבה כיצד תאלצו להורידו (במיוחד אם הוא אינו נכנס למעלית) הרי שטוב להכיר עזרה יעילה ומקצועית.

פינוי מהגג

פתרון פשוט ויעיל

במקום לחוש שאתם מצויים בבעיה, טוב לדעת שישנו פתרון פשוט, מהיר ויעיל, טוב לדעת שישנו פתרון נוח ומקצועי, והוא פשוט מאוד להיעזר בחברת פינוי חפצים. עבור מי שאינו מכיר, נציין שחברת פינוי מקצועית יודעת לפנות כל סוג של תכולה מכל מקום, ואף מראש יודעת לפתור בעיות שעשויות לצוץ. מכאן שבין אם מדובר בתכולה רבה וכבדה ובין אם מדובר בתכולה חלודה ומזוהמת, הרי שחברת פינוי מקצועית תדע כיצד להשלים את המשימה באופן הטוב ביותר, ולו באמצעות כלים ייעודיים.

למה לצפות?

אי לכך, אם גם אתם מבקשים ליהנות ולהרוויח משירותי פינוי מהגג, מוטב לדעת למה ניתן לצפות כאשר חוברים אל אחת החברות היותר מקצועיות בתחום: ראשית החברה תשלח נציג לפני שתקבע תעריף, וזאת על מנת להתחשב כמה שניתן ולהימנע מהפתעות לא נעימות של הרגע האחרון. שנית החברה תגיע עם מגוון ציוד ייעודי משלים, כגון מנוף, ולו עבור הורדה נוחה, מהירה ובטוחה של ציוד מאסיבי. לאחר מכן הצוות יעזור למיין לאן הכי נכון לייעד כל סוג של תכולה, ולבסוף הצוות עוזר להכין את הגג לאיטום, להדברה, לצביעה וכדומה, ולו באמצעות שירותים משלימים – בהתאם לצורך.

ארבעה דגשים

רגע לקראת שחותמים עם חברה כזו או אחרת לקראת פינוי מהגג, יש לבחון את הרזומה של חברת הפינוי, יש לוודא שכלל העובדים מבוטחים ושלחברה ישנם כל האישורים הרצויים. כמו כן,  יש לוודא שישנו חוזה עבודה מסודר ולבסוף יש לוודא שהחברה מתחשבת בשכנים ומקפידה לעמוד ביעדים.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה