איך משפיעות הרצאות על מכירות החברה?

event-852833_640

event-852833_640

רבים לא מבינים מדוע חברות גדולות שמוציאות מוצר חדש לשוק מכנסות את כלל הלקוחות שלהם לכנס על מנת להציג את המוצר מולם. הרי בעוד מספר שבועות או מספר חודשים המוצר יהיה זמין להם וכלל הלקוחות יוכלו לבצע רכישה בחנויות, באינטרנט ובכלל ערוצי ההפצה השונים. אז מדוע מכנסות החברות את הלקוחות שלהם כאשר יוצא מוצר חדש ואיך משפיעות הרצאות על מכירות החברה, על כך ועוד נסביר לכם במאמר הבא.

הכרה ולמידה

אז במידה והחברה שלכם רוצה להוציא לשוק מוצר חדש, כזה שעוד אין כמוהו או מוצר אשר נחשב למוצר משודרג או אפילו מוצר משלים למוצר אחר שכבר קיים בשוק אז עולה הצורך להציג את זה לקהל הלקוחות הקיימים שלנו גם ללקוחות הפוטנציאליים שלנו על מנת לעורר תגובות התחלתיות בשוק לגבי המוצר שלנו.

באותן הרצאות על מכירות נסביר על המוצר, במה הוא שונה ממוצרים אחרים מקבילים או מוצרים אחרים מאותה קטגוריה בשוק וכמובן על היתרונות של המוצר. כך נוכל לתת ללקוחות שלנו הזדמנות להכיר את המוצר ולקבל החלטה אם הם רוצים או ירצו בעתיד להתנסות בו. בדרך כלל באותן הרצאות מומלץ לחלק דוגמא של המוצר על מנת לתת ללקוחות גם להרגיש את המוצר עצמו ולהתנסות בו וכך לעלות את הסיכוי שהם ירכשו אותו בעתיד.

רענון

גם חברות שמוכרות מוצרים ישנים שכבר נמצאים הרבה זמן על המדפים עורכות כנסים מידי פעם בנושא המוצר שלהן היות והן מבינות את הצורך לעורר את השוק. לעיתים חברות חשות ירידות במכירות של מוצר מסויים ולכן עולה הצורך להכניס אותו מחדש לתודעה של הלקוחות שלנו.

כנסים בנושאים שעוזרים למכירות

לעיתים חברה שמוכרת למשל מוצר קוסמטי להחייאת עור הפנים תערוך הרצאה שבה ידברו מומחים שונים על נושא מוצרי האנטי אייג'ינג, ניתוחים פלסטיים ומוצרי קוסמטיקה שונים. במסגרת ההרצאה יעלה כמובן על ידי המרצים השונים הצורך בשימוש המוצרים ואיך הם תורמים להחייאת עור הפנים.

הלקוחות אשר הוזמנו להרצאה יתפעלו מאותם דברים ולאחר ההרצאה ירצו כמובן לרכוש את המוצר ומוצרים משלימים לו. בדרך כלל באותן הרצאות ניתן לרכוש בתום ההרצאה את מוצרי החברה שאירחה את הכנס אך גם במידה ולא בדרך כלל המשתתפים יעדיפו לרכוש את המוצרים עליהם דובר או את מוצרי החברה שאירגנה את הכנס.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה