חלוקת ירושות ללא ריבים – כך עושים זאת!

יועץ פנסיוני

ירושות

ירושה זה נושא רגיש למדי בין בני משפחה, וזאת כאשר לרוב כל אחד מבני המשפחה היה מצפה לקבל את החלק שמגיע לו, ובמקרה והדבר לא מתרחש, נוצרים ריבים וסכסוכים רק בגלל הירושה. זה ללא ספק מצב לא נעים בעליל, אבל כדאי לדעת שניתן למנוע בקלות ממצבים כאלה להתרחש בכלל. התשובה לכך היא ניסוח של צוואה.

ניסוח צוואה בעזרת עורך דין

תפנו אל עורך דין שיוכל לעזור לכם לנסח צוואה. אתם תוכלו להיות בטוחים שזה הדבר הטוב ביותר שאתם יכולים לעשות בכדי למנוע ריבים עתידיים בקרב בני המשפחה שלכם. אנו בטוחים שאתם רוצים שבני המשפחה שלכם לא יצטרכו לריב בעתיד על דברים כמו הירושה שלכם, ולפיכך הדבר החכם ביותר שאתם יכולים לעשות בכדי למנוע זאת זה לפנות אל עורך דין שיוכל לעזור לכם.

עורך דין שמתעסק בתחום של ירושות וצוואות ידע לנסח בעבורכם מסמך צוואה קביל מבחינה חוקית, כך שאתם לא תצטרכו לחשוש שמא המסמך לא יתקבל בבית המשפט. תזכרו שאם אתם מנסים לנסח את הצוואה בעצמכם וללא עזרתו של עורך דין, אתם עלולים להגיע למצב שבו בית המשפט לא יקבל את הצוואה הזו בעת הצורך ובני המשפחה שלכם יאלצו לקבל את הירושה שלא כפי שאתם רציתם. זה מתכון לאסון ולריבים משפחתיים שאנו בטוחים שאתם לא רוצים בהם.

אל תנסחו את הצוואה בעצמכם

כלל המפתח לחלוקת ירושה בצורה כזו שתהיה ללא ריבים היא ניסוח של צוואה מראש, אבל לא כזו שתנוסח על ידכם באופן בלעדי, אלא בליווי של עורך דין בלבד, כפי שהזכרנו לעיל. לאורך השנים ישנם אינספור מקרים שבהם בית המשפט לא מקבל צוואות שמנוסחות בצורה לא תקינה על ידי הכותבים שלהם, ולפיכך אם אתם לא רוצים להצטרף לסטטיסטיקה, אתם צריכים לעשות משהו בנידון.

אתם רוצים לעשות את הטוב ביותר בכדי למנוע ריבים עתידיים? תתחילו כבר עכשיו לחשוב לאיזה מספר עורכי דין אתם רוצים לפנות, ותבדקו האם אותו משרד יכול לעזור לכם עם ניסוח מקצועי של צוואה. כך אתם תוכלו להיות מרוצים מכל ההיבטים ולדעת שגם בני המשפחה שלכם יוכלו להישאר מאוחדים לעד.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה