איך לחפש עבודה בפייסבוק?

הלוואת

איך לחפש עבודה בפייסבוק?
כחברים פעילים ברשת החברתית הגדולה והפופולארית ביותר בעולם, וודאי נחשפתם לאינספור קבוצות ודפים התואמים את התחומים שנושקים אל חייכם באופן כזה או אחר. בין התחומים הללו הנושא של חיפוש עבודה בפייסבוק תפס תאוצה ולכן אם אתם נמצאים בשלב שבו אתם מנסים לאתר את המשרה הרלוונטית בין אם זו משרה זמנית או קבועה, יכול מאוד להיות שהפייסבוק זה המקום עבורכם. אז איך לחפש עבודה בפייסבוק ? הנה כמה טיפים שנאספו באתר אולג'ובס שיוכלו למקד אתכם ולסייע לכם בתהליך.

  1. ספרו לכולם – יש לכם במה מדהימה להציג את העובדה שאתם מחפשים עבודה. תוכלו להעלות פוסט נחמד שמתאר אתכם (אפילו להוסיף תמונה נחמדה), לספר על הכישורים והיכולות שלכם בכמה מילים (הימנעו מפוסט ארוך מדי) ואז החברים שלכם יתייגו אתכם או יקשרו אתכם עם גורמים רלוונטיים. זה המקום לשתף, לתייג וליצור כמה שיותר באז על העובדה שאתם מחפשים להשתלב במקום עבודה.
    במידה ואין אתם רוצים לפרסם את העובדה שאתם מחפשים עבודה מסיבות אישיות כאלה ואחרות יש עוד דרכים שיסייעו לכם לחפש עבודה בפייסבוק.
  2. חפשו קבוצות ודפי פייסבוק רלוונטיים – יש המון המון קבוצות שיכולות לעזור לכם לחפש עבודה ולכן חשוב לשמור על מיקוד ולנסות שלא להתפזר. היצטרפות לכל הקבוצות או ליותר מדי קבוצות עלולה ליצור בלבול. אם למשל אתם גרים בתל אביב ומעוניינים לחפש עבודה באזור המגורים שלכם, חפשו את הקבוצות שרלוונטיות למיקום שלכם. בנוסף, הירשמו לקבוצות בהן מתפרסמות משרות שרלוונטיות למשרה בה אתם מעוניינים להשתלב. לצורך הדוגמא, אם אתם מחפשים משרה בתחום ההייטק בתל אביב, נסו להצטרף לקבוצות שתואמות את הציפיות שלכן באופן כזה או אחר.
  3. מילות מפתח, זה תקף גם כאן – נסו כל מיני סוגים של מילים המאפיינות את מה שאתם מחפשים. אם למשל אתם מעונינים בעבודה זמנית בעולם המסעדנות והאירוח, שלבו את המילה מלצרות ותראו כמה הזדמנויות נפתחות בפניכם.
    בנוסף שווה לשלוח הודעות אישיות לאנשים מהתחום בו אתם מנסים להשתלב ולשאול לאן ניתן לשלוח קורות חיים.איך לחפש עבודה בפייסבוק?

אחד הדברים הכי חשובים אותו יש לזכור כאשר מחפשים עבודה באתרים כמו אולג'ובס ופייסבוק הוא לשמור על עירנות. זה הזמן לשים לב לכל משרה חדשה שמתפרסמת בקבוצות אליהן הצטרפתם ולהציג את עצמכם כמה שיותר מהר, כך אתם נהנים מיתרון לעומת השאננים. בתקופה זו מומלץ לחבר את הפייסבוק לסמארטפון שלכם, כדי שתישארו מעודכנים, לפחות עד לרגע שתשתלבו במשרה לה ייחלתם.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה