עורך דין נזיקין

עורך דין נזיקין

עורך דין נזיקין יכול להתברר כאחד הגורמים החשובים ביותר בחיינו בתקופת זמן מסוימת. כל אחד מכיר את התחושה שהוא הולך על המדרכה ופתאום מועד לתוך בור שהעירייה לא כיסתה. מדובר כאן בעילה טובה לתביעת נזיקין, אך כמובן שלצורך כך יש להתייעץ עם עורך דין שמתמחה בתחום הנזיקין על מנת להבין אם הנזק שנגרם שווה את הוצאות המשפט והתנהלות התביעה. לפעמים הנזק הוא משני ולכן הפיצוי שיפסק לטובת הניזוק יהיה נמוך יותר מהוצאות המשפט, במקרה כה עדיף לוותר על התביעה. דוגמא נוספת לתביעת נזיקין יכולה להיות כלב שנשך אתכם בעת שנכנסתם לביתו של אדם כלשהו, במידה והכלב לא היה מרוסן או שלא היה במקום שלט אזהרה – ניתן לתבוע את הבעלים על הנזק שהכלב גרם.

עורך דין נזיקין

כל מה שרציתם לדעת לגבי עורך דין נזיקין ותביעות נזיקין

ראשית כל, חשוב לדעת את מי לתבוע במקרה שנגרם לכם נזק כלשהו. בדוגמא של בור במדרכה שגורם לכם למעוד, מעורבים בדרך כלל מספר גורמים. יתכן כי הבור נבע מעבודות אינסטלציה שנעשות במקום על ידי קבלן פרטי, אך הבור מצוי בתחומה של רשות מסוימת לכן גם היא מעורבת בעניין. הרשות העירונית חתמה על חוזה עם הקבלן, דבר שמאפשר לגלגל את האשמה מאחד לשני. בדרך כלל עורך דין נזיקין ידע לנהל את העניין בצורה הטובה ביותר, מפאת הניסיון המקצועי שיש לו בתחום. פעמים רבות ניתן להגיע להסכם פשרה בין הצדדים ובכך למנוע את ההגעה למשפט. אך אם בכל זאת הגעתם למשפט, חשוב להגיע מוכנים עם כמה שיותר ראיות שיתמכו בטענות שלכם. במקרה שבדוגמא חשוב לצלם את הבור ולתעד את תאריך התמונה, תמונה זו תשמש אתכם כדי להוכיח את רשלנותם של הנתבעים.

לסיכום, במידה ונפגעתם או נפצעתם בגלל רשלנות כלשהי שאינה תלויה בכם, כדאי להתייעץ עם עורך דין המתמחה בענייני נזיקין. במידה והנזק שנגרם לכם משמעותי, אתם יכולים לתבוע מהמזיק פיצויים על העוול שנעשה לכם. במידה ומדובר בנזק גוף חשוב להצטייד בחוות דעת רפואית שתתמוך בכך, ואילו בנזקי רכוש כדאי להיעזר באומדן שמאי.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה