לא מצליח לפרסם רכב במרקטפלייס? יש עשרה דברים שאתה חייב לדעת!
כולנו היינו שם – רוצים למכור את הרכב המקסים שלנו במרקטפלייס, שמאבטח הכנסה נוספת במצב קיץ של צמיחה כלכלית. פתאום, מן הים מגיעות כל הבעיות והשאלות שפתאום לא ידענו על קיומם. כיצד מתחילים? מהי הדרך הנכונה? היכן הכלים הפלאיים שיעזרו לנו? אם גם אתה נתקל בבעיות בפרסום הרכב שלך, אל תדאג! כאן נברר את כל הניואנסים הקטנים והמרתקים של המצב, ונעשה את זה עם קצת הומור. כן, כן, כל זה יכול להיות משעשע.
1. הבנת השוק – מה זה בכלל אומר?
קודם כל, נתחיל מהיסודות. השוק ההולך רגל של רכבים בשוק המקוון הוא כמו עולם חייזרי שבו פועלים פי אלף חוקים. מהשוק המכוון הזה תוכל ללמוד מה המתחרים עושים, איזה מחירים הם קובעים ואפילו מה החוזקות והחולשות שלהם. זה הזמן שלך ללקט נתונים לקראת הקרב המכרזי.
- חפש רכבים דומים לשלך.
- נסה להבין מהיכן הגיעו המתעניינים.
- בדוק את איכות התמונות במודעות.
שאלות נפוצות
מה הם המאפיינים שיש לקחת בחשבון? המאלווי-ייאב האדיר הראה שסוג הרכב, השנתון, הקילומטראז’ וסטטוס הבעלויות משחקים את התפקיד הראשי.
2. תמונות – אל תזלזל בעניין הזה!
תחשוב על זה – האם היית קונה אוכל אם תוכל לראות את הבישול בעיני המוכר? אותו הדבר לגבי רכבים. תמונות מקצועיות, ברורות ומיוחדות יכולות לשדרג את המודעה בצורה בלתי רגילה. הקפד לתפוס את הרכב מכל הזוויות: צדדים, קידמי, אחורי, פנים, גג, ובעיקר שים לב לפרטים הקטנים – לגלגלים, למושבים, או למקום שבו נשקלך להחנות את המובייל ככה שכולם ירצו לקנות!
- תאורה טובה! נרצה שהרכב ייראה כמו כוכב.
- סרוק כל פינה – תראה להצצה הגבוהה שלך.
- לא התמקד באלמנטים זרים – זה הרכב שצריך למכור.
שאלות נפוצות
מה עושים אם אין לי מצלמה מקצועית? סמוך על הטלפון החכם שלך! לפעמים, התמונה המצליחה ביותר היא זו שנלקחת בעצמך!
3. התמחור – איך לקבוע מחיר מנצח?
שנה את המינוח – "לקבוע מחיר" במקום "לתמחר". חשוב לקבוע מחיר לפי מה שלמדנו על השוק. חפש את המחיר הממוצע של דגמי השנה שלך ותחל את המחשבות – מה עושה את הרכב שלך מיוחד? יש לו גג נפתח? אילו תוספות יש בו? אם הרכב שלך שווה יותר מסיבה כלשהי – אל תחשוש לדרוש יותר.
- בדוק את הנכסים המיוחדים.
- שיחות עם חברים יכולים לחשוף שיטות מחיר למכירה.
שאלות נפוצות
האם כדאי לקבוע מחיר נמוך כדי למשוך קונים? אפשרות רווחית, אבל תתמקד על היכולת שלך לשדרג את התמורה.
4. תאור מפושט – יש לזה חשיבות?
נכון, השפה היא עוד כלי חיוני במכירת רכב. השתדל לכתוב פתיחה שיחרת את הלב, ודאג להיות ברור בתיאור המוצר. קונים לא רוצים רומן – הם רוצים לדעת מה עומד מולם. אם אתה מקדיש תשומת לב גם לדברים הקטנים כמו רמת הדלק, כיבוי גז או חוטי חשמל – תקבל עמדות נראות!
- כותרות מרשימות יעשו פלאים.
- סיים עם הנרטיב הקטן של הרכב שלך. מה מסלול הרכב?
שאלות נפוצות
האם צריך להיות לקוני בכל מה שקשור למפרט? לא, אבל הקשב לקונים – הם אוהבים כמה שיותר מידע!
5. התקשורת – אל תהיה כמו הרכב לאחר חורף שלישי!
שמועות מספרות כי אולי אנשים לא מצליחים למכור את רכבים בגלל חוסר תקשורת, ולכן כדאי למכור בצורה מפולסת, מסודרת, ומקצועית! אל תשאיר את המתעניין ומלא בסימני שאלה. היה זמין – שקף עשרות שעות זמינות על מנת לדון או להסביר.
- שאל שאלות!
- אל תפריע לשיחה.
שאלות נפוצות
מה הזמן הפרופורציונלי לשיחה עם מתעניין? 10-15 דקות זה זמן נעים אך מספק.
6. למכור בפלטפורמות מרובות – זה הזמן להופעה בטרילוגיה!
אם הצלחת לעניין מישהו, חשוב על מקומות נוספים להופיע: מימין, משמאל וגם מאחורי. לכל אפליקציה יש את הצביון שלה, לכן כדאי להציג את עצמך כך שתתאים לשוק ההוא. מכור את הרכב שלך בפלטפורמות שונות! כך יצר את התנועה, הגדל את הסיכויים שלך להצליח!
- מהם אפליקציות המכירה המובילות בשוק?