מה עומד מאחורי פינוי בתים?

פינוי דירה

אנשים רבים יודעים שאם יש להם עומס הם יכולים להיעזר בשירותי ניקיון מקצועיים על מנת לנקות את הבית, בשירותי שטיפת מכוניות על מנת לנקות את הרכב, ללכת למסעדה על מנת ליהנות מאוכל מוכן, לשלוח בגדים למכבסה על מנת להצליח להשתלט על כמות הבגדים המלוכלכים שהתאספה וכדומה. עם זאת, אנשים לא תמיד יודעים שגם על מנת לטפל בכלל התכולה בבית אשר אינה רצויה הם יכולים לקבל שירות מקצועי, וזאת כיוון שממש כפי שניתן להזמין שירותי הובלה בעת מעבר לבית חדש, כך גם ניתן ליהנות משירותי פינוי מקצועיים.

פינוי דירה

מה ניתן לפנות?

אם כן מה ניתן לפנות אתם שואלים? ובכן ניתן לפנות ריהוט ישן, שטיח שאינו רצוי, סט כלים שאינו שימושי, מערום עיתונים ישן, ערמת ספרים שכבר אינם מעניינת, אינספור פריטי ביגוד, מבחר אוספים ובעצם כל דבר שעשוי לעלות על הדעת, כלומר כל דבר שמצוי בביתכם אך הייתם שמחים להיפטר ממנו.

יתרונות פנייה לחברה

מדוע לא לפנות לבד? ובכן כל עוד מדובר בשקית בגדים למסירה שאינה רצויה או בכיסא שבור בודד, הרי שאין צורך לפנות אל שירותי חברה מקצועית. עם זאת, כאשר החפץ הרבה יותר גדול, מאסיבי, כבד, דורש פירוק מקדים ואף לא ניתן להשליך אותו בפח השכונתי – לפחות לא מבלי להסתכן בקנס מטעם העירייה, הרי שאז מומלץ לפנות אל חברת פינוי בתים אשר יודעת להתמודד עם כל סיטואציה שנוגעת לפינוי, יודעת להשכיר שירותי מכולה, יודעת לספק שירותים משלימים כגון פירוק ארונות קיר, או ניקיון הדירה בתום הפינוי, ואף יודעת כיצד למחזר חלק מהתכולה, לרכוש מכם חלק מהתכולה ואף לתרום חלק מהתכולה. מכאן שללא ספק כל הצדדים יוצאים מורווחים – אתם, הסביבה והחברה.

אל איזו חברה לפנות?

אל איזו חברת פינוי בתים לפנות אתם שואלים? ובכן אל חברה שמחזיקה בכלל האישורים הנחוצים, אל חברה שמבטחת את העובדים, שעושה ביטוח צד ג', שיודעת להציע שירותי מנוף, שמחזיקה ברזומה חיובי, ששולחת נציג בטרם הפינוי על מנת לתת הצעת מחיר ריאלית ושמקפידה לחתום מולכם על חוזה עבודה מסודר. בהצלחה!

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה