קונה תכולה במסגרת שירותי פינוי בית

פינוי וניקיון דירה

עומדת לרשותכם תכולה ישנה ומיותרת? רוצים להיפטר ממגוון רחב של פריטי ציוד ישנים שאינם נחוצים לכם עוד? זה הזמן לדעת הכול על שירותי קונה תכולה במסגרת שירותי פינוי בית.

מהו שירות קונה תכולה ולמי הוא מיועד?

שירות קונה תכולה הינו שירות המכונה גם קונה ירושה והוא מיועד לכל אילו מביניכם המחזיקים בסביבת מגוריהם מגוון של פריטי תכולה וציוד שאינם נחוצים לכם. באמצעות שירות זה תוכלו לפנות משטח הדירה את אותם פריטי תכולה וציוד וליהנות מתמורה מלאה בעבור פריטי הציוד. התמורה להעברת הבעלות על התכולה יכולה להתבצע בשתי חלופות:

  1. מסירת פריטי התכולה לאנשי הפינוי ובתמורה לכך תקבלו לידיכם כסף מזומן שווה ערך הפריטים אתם מסרתם.
  2. מסירת פריטי התכולה לאנשי הפינוי ובתמורה לכך תוכלו ליהנות מהנחה (שוות ערך לפריטים) מעלויות הפינוי.

בכל אחת מהחלופות אתם יוצאים מורווחים: גם ביצעתם עבודת פינוי מביתכם וגם חסכתם בעלויות הפינוי או קיבלתם לידיכם כסף מזומן.

את השירות חשוב שתקיימו אך ורק אל מול חברות פינוי דירה מקצועיות ומנוסות ולא מול חאפרים המציגים את עצמם כאנשי פינוי מובילים בתחום. חברת פינוי דירה מקצועית הינה חברה שמאחוריה ניסיון רב שנים בענף הפינוי ועשרות הליכי פינוי מקצועיים.

פינוי תכולה וניקיון –גם במסגרת שירותי קונה תכולה

פינוי וניקיון דירה

שירותי הפינוי המקצועיים המוצעים לכם על ידי חברות הפינוי השונות, כוללים בתוכם גם ביצוע עבודות פינוי יסודיות ומקיפות של כל התכולה המיותרת וגם ביצוע עבודות ניקיון עם סיום שלבי הפינוי וריקון הבית מתכולה מיותרת.

גם במקרים בהם חלק מהתכולה נמכרה לאנשי הפינוי או נמסרה לידיהם תמורת הנחה בעלויות השירות, תוכלו ליהנות מסביבת מגורים נקייה, מרווחת ומאורגנת עם סיום ביצוע עבודות הפינוי והניקיון בשטח הדירה, וזאת בתנאי שבחרתם מראש בחברת פינוי מקצועית, מנוסה ואמינה.

שימו לב: בדומה לכל תחום שירות אחר, גם בתחום שירותי הפינוי פועלים בישראל "חאפרים" המוציאים שם רע לענף. אנשים אלו מתעניינים אך ורק בפריטי התכולה יקרי הערך שלכם ולנוכח סיפורי לקוחות לאורך השנים הם נעלמו מייד לאחר שנמסרו לידיהם הפריטים ואפילו לא טרחו להשלים בעבורכם את הליך הפינוי!!! כפועל יוצא מכך, אנו ממליצים לבחון היטב את זהותם של האנשים העתידים לבצע עבורכם את עבודות הפינוי והניקיון גם במסגרת שירותי קונה תכולה.

 

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה