איך תדעו שבחרתם יועצי בטיחות באש מקצועיים ומנוסים?

construction-646465_640

construction-646465_640

עומדים להקים מבנה? להגשים את החלום הנושן ולהתחיל לנהל את המסעדה שתמיד רציתם? האמת היא שזה לא משנה על איזה סוג של פרויקט אתם עובדים היום כי אפילו אם מדובר על הפקה של אירוע המוני כדאי שתדעו: על בטיחות באש אי אפשר לוותר. הבטיחות באש היא אחד מהדברים הכי חשובים שצריך להקפיד עליהם ולא מדובר על עניין של בחירה. כלומר, אם אתם רוצים לקבל את האישור לתפעל את העסק, את המסעדה או את האירוע, הרי שאתם צריכים גם להזמין יועצי בטיחות באש מקצועיים. יועצים כאלה בדרך כלל:

  • מגיעים למקום

  • מודדים ובוחנים אותו

  • מוציאים דו"ח עם המלצות לבטיחות באש במקום

השאלה באיזה אמצעי בטיחות יהיה עליכם להשתמש במקום קשורה לגורמים רבים ומגוונים כמו: מספר האנשים שעתידים לעבור במקום, פתחי ודרכי המילוט, החומרים שבהם ייעשה שימוש במקום ועוד. לכן חשוב לפנות רק אל היועצים הכי טובים שיש כי מדובר על עניין שיכול להציל חיים.

מה חשוב לבדוק לגבי היועצים שלכם?

בבואנו לבחור את יועצי האש שאליהם נוכל לפנות צריך להקפיד על מספר דברים, כמו לדוגמה: הניסיון שלהם, ההבנה בתחום, הרזומה והמוניטין. חשוב להבין שעצם העובדה שיש היום הרבה מאוד יועצי בטיחות באש שיוכלו להגיע ולתת לכם שירות זה נפלא אך האם באמת מכל אחד מהם תוכלו לקבל שירות מספיק טוב? והאם על כל אחד מהם תוכלו לסמוך? לא תמיד זה כך וחשוב להבין שאין כאן מקום לפשרות. לכן עדיף לבדוק כמה שיותר פרטים ואף לנסות לדבר עם נציגי החברה כדי להבין מה בדיוק כולל השירות שעליו אתם עומדים לשלם.

שימו לב לעלויות

ייעוץ בנושא של בטיחות באש זה מסוג אותם הדברים שאי אפשר לזלזל בהם ולכן ברור מדוע אתם רוצים לפנות אל היועצים הכי טובים שיש. מעבר לכך שתוכלו לבדוק על איזה פרויקטים הם היו אחראים בעבר, כדאי מאוד גם לבדוק שאתם לא משלמים מחירים מופקעים. זה נכון שייעוץ טוב שמקבלים מהמומחים ומהמובילים בתחום תמיד יעלה יותר מאשר ייעוץ שנקבל מאנשי מקצוע חובבנים אך עדיף לעבוד עם תקציב שברור לכם מראש.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה